حریفان تدارکاتی تیم فوتبال مشهد در اردوی ترکیه مشخص شدند

تیم فوتبال مشهد جمعه هفته جاری نخستین بازی تدارکاتی خود را در اردوی ازمیر ترکیه مقابل لوکوموتیو بلغارستان برگزار می کند.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،تیم فوتبال مشهد که دوشنبه هفته جاری برای برگزاری اردویی 9روزه پیش از شروع رقابت های لیگ برتر عازم شهر ازمیر ترکیه شده است جمعه هفته جاری درنخستین دیدار تدارکاتی خود قرار است به مصاف لوکوکوتیو کشور بلغارستان برود.

هم چنین این تیم مشکی پوش قراراست طی روزهای شنبه و دوشنبه هفته آینده در شهر ازمیر ترکیه 2بازی تدارکاتی دیگر با نمایندگان کشورهای عربستان و یکی از تیم های باشگاهی آفریقا دیدار کند.

بازیکنانی که با تیم فوتبال مشهد قراردادشان را برای لیگ شانزدهم تمدید کرده اند،بازیکنانی که در فصل نقل و انتقالات تابستانی جذب شده اند در این اردو حضور دارند تنها غایب مشکی پوشان در این اردو عباس عسگری است که  به دلیل مشکلات شخصی نتوانست تیمش را در این اردو همراهی کند.

شاگردان فرهادکاظمی چهارشنبه هفته آینده پس از پایان این اردوی تمرینی به کشور باز می گردند تا تمرینات خودشان را پیش از شروع رقابت های لیگ برتر در مشهد پیگیری کنند.

تیم فوتبال مشهد برای لیگ شانزدهم بازیکنانی نظیر نازاریو،محمدرضاخانزاده،نورمحمدی،سعیدمرادی،وحیدنجفی،فرشادهاشمی،ایوب کلانتری،روح الله سیف الهی،عباس عسگری، ابراهیم کریمی،عباس کاظمیان،رضادرویشی،مرتضی رنجبر،مرتضی قدیمی پور ،شکرزاده و اصغری را برای لیگ شانزدهم جذب کرده است.

هم چنین شنیده ها حاکی از آن است طی چند روز آینده قراراست کاپیتان زرد پوشان دیار زاینده رود به عنوان آخرین سهمیه لیگ برتری مشکی پوشان در لیگ شانزدهم جذب شود تا پرونده این تیم مشهدی در فصل نقل و انتقالات با جذب نویدکیا به طور کامل بسته شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار