آبادان؛

ممنوعیت تردد خودرو به سمت منطقه ویژه اقتصادی ماهشهر

تردد خودرو به سمت منطقه ویژه اقتصادی ماهشهر ممنوع شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛فرمانده پلیس راه استان خوزستان گفت:تردد هرگونه وسیله نقلیه از میدان پلیس راه شهر بندر امام خمینی (ره) به منطقه ویژه اقتصادی بندر ماهشهر تا اطلاع ثانوی ممنوع شد.

سرهنگ رضا دولتشاهی افزود:به دلیل وقوع آتش سوزی در یکی از واحدهای مجتمع پتروشیمی بوعلی سینای منطقه پتروشیمی ماهشهر و خاموش نشدن آتش در این منطقه تاکنون، تردد خودرو در مسیر میدان پلیس واقع در ورودی شهر بندر امام خمینی (ره) به سمت منطقه ویژه پتروشیمی بندر ماهشهر از ساعت ١٠ صبح امروز ممنوع شده است.

وی گفت: این ممنوعیت تا خاموش شدن کامل آتش در منطقه پتروشیمی ماهشهر ادامه دارد.

فرمانده پلیس راه خوزستان افزود: همچنین از حرکت وسائل نقلیه سنگین از اهواز به سمت ماهشهر جلوگیری به عمل می آید که در محل میدان پلیس ترافیک ایجاد نشود.

دولتشاهی گفت: همچنین این ممنوعیت برای کاهش تعداد وسائط نقلیه موجود در منطقه ویژه پتروشیمی بندرماهشهر است تا خروج این وسایل راحت تر صورت گیرد که خوشبختانه تاکنون بسیاری از این خودروها از منطقه خارج شدند.

وی  با بیان اینکه مسئولان پتروشیمی ماهشهر از مهار آتش خبر داده اند، افزود:روند ممنوعیت خودروها تا پایان کامل آتش سوزی ادامه دارد.

پتروشیمی بوعلی سینا یکی از واحد‌های تولید‌کننده مواد آروماتیک است که مالک سهام آن هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس است، این پتروشیمی در زمینی به مساحت ٣٦ هکتار در شمال غربی خلیج فارس در استان خوزستان، در منطقه ویژه اقتصادی ماهشهر واقع است.

آتش سوزی در پتروشیمی بوعلی سینا از روز گذشته آغاز شد.آتش سوزی در برج ٨٠٠١ که با ١٢١ متر ارتفاع یکی از بلندترین برجهای پتروشیمی است، بامداد پنجشنبه تقریبا بطور کامل مهار شد.

آتش در مخزن این پتروشیمی که صبح امروز مهار شده بود، بار دیگر زبانه کشید.

انتهای پیام/
برچسب ها: آبادان ، آتش سوزی ، خودرو ، تردد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.