درآمد زایی از نام مسی، این بار با توپ نفرین شده

پرونده پنالتی از دست رفته لیونل مسی در فینال کوپا آمه ریکا، هنوز به طور کامل بسته نشده و وارد فاز جدیدی شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش باشگاه خبرنگاران جوان  هفته گذشته در فینال جام ملت های آمریکای جنوبی موسوم به کوپا آمه ریکا، تیم های آرژانتین و شیلی در حالی به مصاف هم رفتند که دقیقا یک سال پیش هم فینال دوره قبلی این رقابت ها را برگزار کرده بودند. شاگردان تاتا مارتینو در تیم آرژانتین همه چیز را برای قهرمانی و جبران شکست سال گذشته آماده می دیدند و تصور همگان این بود که لیونل مسی بالاخره به ناکامی های خود در رده ملی پایان خواهد داد و وارد مرحله جدیدی با آلبی سلسته می شود.

این فینال نفس گیر و حساس اما به این راحتی ها برای یاران مسی پیش نرفت و آنها در طول 120 دقیقه حریف تیم شیلی نشدند بنابراین ضربات پنالتی تعیین کننده قهرمان کوپا آمه ریکا بود. نگرانی های آرژانتینی ها وقتی کامل شد که این تیم در ضیافت پنالتی ها قافیه را به حریف سخت کوش خود باخت و در اوج بدشانسی، 3 فینال پیاپی جام جهانی و جام ملت ها را از سال 2014 تا 2016 از دست داد. بدین ترتیب مسی که نقش مهمی در صعود تیمش به فینال همه این رقابت ها ایفا کرده بود، بار دیگر یک جام مهم را در رده ملی از دست داد.

نکته بسیار سنگین و انکارناپذیر درباره این مسابقه این بود که فوق ستاره آرژانتین یکی از بازیکنانی بود که پنالتی خود را مقابل شیلی از دست داد و به نوعی علی رغم تمام زحماتی که برای تیمش کشیده بود، یکی از عوامل اصلی ناکامی آلبی سلسته در فینال کوپا 2016 لقب گرفت.

 این اتفاق ها همه روی هم جمع شد و به مرور زمان کلکسیون اتفاقات ناگوار را برای آرژانتین رقم زد. مهم ترین پس لرزه این پنالتی بدون شک خداحافظی لئو مسی از فوتبال ملی است که تا کنون با واکنش های بسیاری از سوی مردم و مربیان آرژانتین همراه شده اما فعلا آخرین تصمیم اعلام شده از جانب مسی است. پس از این اتفاق پدر سرخیو آگوئرو هم اعلام کرده که پسرش بدون مسی در تیم ملی باقی نخواهد ماند. حتی سرمربی تیم آرژانتین هم بعد از این اتفاقات در آستانه المپیک ریو از سمت خود کناره گیری کرد.

همه این اتفاقات فوتبالی را که کنار بگذاریم، اخیرا سایت گلوبو خبر از یک اتفاق جالب دیگر داده که مستقیما با پنالتی از دست رفته مسی در ارتباط است. توپی که مسی به بالای دروازه فرستاد حالا به دست یکی از هواداران شیلی رسیده و این هوادار که به ارزش مادی فراوان آن پی برده تصمیم دارد توپ را در مزایده ای به فروش برساند. وقتی مبلغی نزدیک به 27.000 هزار یورو مطرح شده، قطعا این هوادار هم به تصمیم خود پایبند خواهد بود و از این طریق یک بار دیگر پنالتی هدر رفته بهترین بازیکن فوتبال جهان سوژه رسانه ها خواهد شد.

پدرو وازکوئز تماشاگر شیلی آخرین رقابت کوپا آمریکا که در پنالتی ناموفق مسی توپ به سمت او رفت در حال حاضر این توپ را در اختیار دارد و تصمیم گرفته است آن را در مزایده ای به ارزش 27.000 یورو به فروش برساند.

این تماشاگر شیلی گفت:واقعیت این است که هر چه زمان می گذرد این توپ ارزشمند می شود و نگهداری آن در خانه ی من ریسک است.

وی ادامه داد: می توانم این توپ را بفروشم اما به شرایط بستگی دارد.خوشحال می شوم توپ را داشته باشم اما اگر نگه داشتن آن به ضررم باشد ترجیح می دهم آن را بفروشم. 

وی در آخر این مصاحبه عنوان کرد که مسی به هیچ عنوان به زندان نمی رود و این رو همه طرفداران او میدانند.


پدرو وازکوئز دریافت کننده توپ

درآمد زایی از نام مسی، این بار با توپ نفرین شده

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار