رویگری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

خوشحالم صدایم به حالت عادی برگشت/ به زودی به تلویزیون بر می گردم

بیماریم تارهای صوتیم را دچار مشکل کرده بود که خداروشکر با برگشت سلامتی‌ام صدایم به حالت طبیعی برگشت.

رضا رویگری بازیگر تلویزیون در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به وضعیت بیماری‌اش و خانه نشین شدنش تصریح کرد: متاسفانه به دلیل مشکل جسمانی که برایم پیش آمد مدتی است خانه نشین شدم اما خداروشکر روز به روز حالم بهتر می‌شود و به زودی به تلویزیون بر می گردم.

وی درمورد خانه نشینی‌اش بیان کرد: خداروشکر پای راستم که مدتی بی‌حس بود کاملا بهبود پیدا کرده و این روزها دستم چپم دچار مشکل است که آن هم با ورزش و فیزیوتراپی سلامت خودش را بدست می آورد اما بیشترین چیزی که مرا خوشحال کرده برگشت صدایم به حالت عادی است که به دلیل بیماریم دچار مشکل شده بود که از این بابت بسیار خوشحالم.

رویگری عنوان کرد: متاسفانه بیکاری در این روزها بسیاری از هنرمندان را کلافه کرده و همگان را خانه نشین کرده است که امیدوارم تولیدات در عرصه هنر افزایش یابد تا هنرمندان بتوانند زندگی شان را تامین کنند.

وی درخصوص رویکرد تولید آثار مناسبتی گفت: در بسیاری از سریال‌های ماه مبارک رمضان حضور داشتم و همیشه بازی در این ایام برایم لذت بخش بوده چراکه مردم بیش از روزهای دیگر به تولیدات تلویزیون توجه می‌کنند و از همه مهمتر شرایط پذیرش مخاطبان در این لحظات بیشتر است.

این بازیگر ادامه داد: یکی از سریال‌هایی که در ماه مبارک رمضان حضور داشتم «ملکوت» بود که به شدت مورد توجه مردم قرار گرفت و آموزش‌های بسیار خوبی برای مردم داشت. تولید چنین آثاری که علاوه بر موقعیت‌های طنزش درس‌های ویژه‌ای برای مردم دارد و می‌تواند بسیار مفید باشد.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.