کرمانشاه؛

هیچ کس حتی یک ریال هم برای بعثت خرج نکرده است

مدیرعامل باشگاه فرهنگی و ورزشی بعثت کرمانشاه گفت: تاکنون هیچ کس حتی یک ریال هم به بعثت کمک نکرده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ افشین حسنی گفت: متاسفانه باشگاه فرهنگی ورزشی بعثت تاکنون مورد حمایت مسئولان استان قرار نگرفته و هیچ کس حتی یک ریال هم به این باشگاه کمک نکرده است.

وی ادامه داد: چگونه است که در شهر همدان به تیم باشگاه پاس که در لیگ دسته دوم قرار دارد توسط استانداری چهار میلیارد تومان کمک مالی می‌شود، اما به ما که می رسد هیچ حمایتی صورت نمی‌گیرد.

حسنی افزود: در اغلب شهرهایی که برای مسابقه می رویم، به عینه می‌بینیم که چگونه تمامی مسئولین رده اول استان از آن تیم حمایت کرده و حداقل با حضورشان باعث دلگرمی تیم می‌شوند، اما در کرمانشاه مسئولین حتی به خود زحمت حضور در بازیهای خانگی بعثت را هم نمی‌دهند.

مدیرعامل باشگاه بعثت کرمانشاه گفت: نمایندگان مردم کرمانشاه در مجلس هم فقط در ایام انتخابات و زمان رای گیری یادشان می افتد که تیم بعثتی وجود دارد و به میان هوادارانش می‌آیند که برای خود رای جمع کنند، اما همین که انتخابات تمام شد دیگر سراغی از این تیم نمی‌گیرند.

وی تاکید کرد: انتظار ما این است که مسئولین استان حداقل در کنار تیم حضور داشته و در بازیهای خانگی مشوق آن باشند که باعث دلگرمی کادرفنی و بازیکنان تیم شوند.


انتهای پیام/پ

برچسب ها: کرمانشاه ، هیچ ، ریال ، بعثت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.