بزرگترین معمای این روزهای استقلال

در حالی که بیش از یک ماه از حضور منصوریان در استقلال می‌گذرد این باشگاه هنوز نتوانسته قرارداد سرمربی جدید خود را به صورت رسمی ثبت کند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، در حالی که بیش از یک ماه از حضور منصوریان در استقلال می‌گذرد این باشگاه هنوز نتوانسته قرارداد سرمربی جدید خود را به صورت رسمی ثبت کند.

پرویز مظلومی فصل گذشته سرمربی استقلال بود و نتایج نسبتا خوبی با این تیم گرفت اما در پایان فصل مدیران این تیم ترجیح دادند منصوریان را به عنوان سرمربی تیمشان انتخاب کنند تا این تیم نتایج بهتری نسبت به فصل گذشته بدست بیاورد. منصوریان با کلی سر و صدا به عنوان سرمربی استقلال معرفی شد اما چون باشگاه حاضر نشده با مظلومی تسویه حساب کند هنوز قرارداد او با استقلال نهایی نشده است.

مظلومی در جلساتی که با مدیران باشگاه استقلال داشته اعلام کرده است تنها در صورتی قراردادش را با این تیم فسخ می‌کند که باشگاه با او تسویه حساب کامل کند اما فعلا این باشگاه پولی ندارد که به سرمربی فصل گذشته خود بدهد. جالب است که بدانید فسخ قرارداد مظلومی با استقلال حدود 800 میلیون تومان برای این باشگاه آب می‌خورد و طبیعی است که مسئولان باشگاه با توجه به هزینه‌هایی که در فصل نقل و انتقالات کرده‌اند فعلا پولی ندارند که به سرمربی فصل گذشته خود بدهد.

نکته عجیب این جا است که در شرایطی که لیگ برتر از حدود 17 روز دیگر استارت می‌خورد هنوز منصوریان مجوز رسمی حضور  روی نیمکت استقلال را ندارد و البته با شکلی که مظلومی از این تیم جدا شده است بعید است با مدیران این باشگاه حاضر به مصالحه شود. این که باشگاه استقلال ترجیح داده سرمربی تیم خود را تعویض کند منطقی به نظر می‌رسد اما این حق مظلومی است که بخواهد حق و حقوق خود را بگیرد و به همین دلیل مدیران استقلال باید هرچه زودتر فکری به حال این موضوع بکنند.

منبع: نسیم آنلاین

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.