برپایی اولین مدرسه تابستانی سلول های بنیادی و طب بازساختی

دبیر اجرایی اولین مدرسه تابستانی سلول های بنیادی گفت: این مدرسه به همت دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از 30 مرداد تا سوم شهریور در دانشکده دندان پزشکی این دانشگاه برگزار می شود.

حجت الله عباس زاده دبیر اجرایی اولین مدرسه تابستانی دانشجویی سلول های بنیادی در گفت وگو با خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: این مدرسه به منظور ارتقای سطح علمی دانشجویان فارغ التحصیلان و اساتید دانشگاه که علاقه مند به مباحث سلول های بنیادی و تکنیک های آزمایشگاهی در این زمینه هستند برگزار می شود. 
 
وی با بیان اینکه این دوره آموزشی با ظرفیت 150 نفر برگزار می شود افزود: این دوره به صورت کاملاً عملی و در قالب گروه های چند نفره برگزار می شود که از 30 مورداد تا سوم شهریورماه به مدت 5 روز است.  
 
عباس زاده با بیان اینکه شرکت کنندگان در این دوره با کشت سلول های بنیادی و تکنیک های متدوال سلولی آشنا می شوند عنوان کرد: هزینه ثبت نام 200 هزار تومان است که برای دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی 50 درصد تخفیف و برای دانشجویان استعداد درخشان دانشگاه 75 درصد تخفیف اعمال می شود. 
 
وی خاطرنشان کرد: علاقه مندان برای ثبت نام می توانند از 5 تیر تا 15 مرداد با مراجعه  به این سایت WWW.SCENT.SBMU.AC.IR ثبت نام کنند. 
 
انتهای پیام/ 
 
                    
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار