مدانلو: ریو برای پاراتکواندو ایران تشریفاتی نیست

سرمربی تیم ملی پاراتکواندو گفت: پیروزی در پاراالمپیک ریو برای تیم ملی از اهمیت ویژه ای برخوردار است و نگاه تشریفاتی به این رقابت نداریم.

مدانلو: ریو برای پاراتکواندو ایران تشریفاتی نیستحسین مدانلو در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان عنوان کرد: با وجود اینکه پاراتکواندو به صورت نمایشی در ریو برگزار می شود اما پیروزی در این مسابقه برای تیم ملی ایران از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی ادامه داد: مهدی پور رهنما در وزن منفی 75 کیلوگرم به عنوان نماینده ایران در این رقابت ها شرکت می کند اما هنوز نماینده کشور روسیه از طرف فدراسیون جهانی معرفی نشده است و ما هنوز شناختی از حریفمان در ریو نداریم. با این وجود تمرینات رهنما را برای کسب آمادگی وی برگزار می کنیم.

مدانلو تصریح کرد: بعد از مسابقات ریو، قوانین ،اوزان و تعداد نفراتی که می توانند در هر تیم برای پارالمپیک 2020 شرکت کنند از فدراسیون جهانی اعلام می شود و از پس مسابقات بین المللی و جهانی از نظر ثبت رنکینگ و کسب امتیاز برای ملی پوشان دارای اهمیت می شود.

وی عنوان کرد: در پایان شهریور ماه مسابقات قهرمانی اروپا به میزبانی لهستان برگزار می شود که تیم ملی پاراتکواندو ایران در این رقابت ها شرکت می کند. جلسه ای نیز در خصوص برگزاری اردو های تیم ملی برای کسب آمادگی مسابقات اروپا با فدراسیون تکواندو برگزار می کنیم تا این اردو ها بعد از المپیک ریو در این فدراسیون پیگیری شود.

سرمربی تیم ملی در پایان خاطر نشان کرد: صحبت هایی با فدراسیون جانبازان ومعلولین برای حمایت ملی پوشان پاراتکواند انجام شده و از پایان پارالمپیک این فدراسیون همراه با فدراسیون تکواندو از ملی پوشان برای برگزاری اردو و تمرینات حمایت خواهد کرد.


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار