زاهدان،

پیشرفت 40 درصدی قطعات 2و3 بزرگراه زاهدان-بم

رییس مسکن وشهر سازی سیستان وبلوچستان گفت: قطعات 2و3 بزرگراه زاهدان-بم 40درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، از زاهدان، مسعود مالکی  با بیان اینکه 60 کیلومتر از بزرگراه200کیلومتری زاهدان به زابل آماده است خاطر نشان کرد: 125 کیلومتر از 200 کیلومتر این بزرگراه در دست اجراست و یک قطعه از سمت زابل به زاهدان تا لوتک به طول 32 کیلومتر آماده تحویل می باشد.

وی ادامه داد: باند دوم بزرگراه از زاهدان تا پاسگاه کوله سنگی به طول 28 کیلومتر آماده افتتاح و در حال حاضر زیر بار ترافیک است وبقیه قطعات نیز حدود 50درصد پیشرفت فیزیکی داشته اند.

مالکی تصریح کرد: عملیات اجرایی بزرگراه لوتک تا پل شیله به طول 75کیلومتر به دلیل نبود اعتبار اجرایی نشده که در سال جاری 40کیلومتر از این بزرگراه از کوله سنگی تا سه راهی دشتک در برنامه اقتصاد مقاومتی از سوی راه و شهرسازی با رسیدن اعتبار در اولویت کار قرار گرفته است.

وی با اشاره براینکه اگر اعتبار لازم جهت تکمیل بزرگراه تخصیص داده شود تا پایان سال باند دوم زاهدان تا سه راهی دشتک به اتمام میرسد عنوان کرد: مطالعات لازم در رابطه با اجرای قطعه لوتک تا پل شیله انجام شده که به دلیل نبود اعتبار تاکنون شروع نشده است.

رییس مسکن وشهرسازی استان در رابطه با مطالبات پیمانکاران گفت: پیمانکاران در حال حاضر از دولت یکسری مطالباتی دارند که از طریق اوراق خزانه و تخصیص ها امیدواریم پرداخت شود.

وی اذعان کرد: از 350کیلومتر بزرگراه زاهدان-بم 186کیلومتر در حوزه سیستان وبلوچستان است که در حال حاضر باند دوم آن به طول 102کیلومتر در دست اجرا می باشد.

انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.