ارومیه؛

مشکلات کلان گریبانگیر واحدهای صنعتی استان

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: هم اکنون مشکل ۷۰ واحد صنعتی استان آذربایجان غربی برطرف شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، سید هادی بهادری به موضوع واحدهای صنعتی راکد در آذربایجان‌غربی پرداخت و اظهار داشت: در گام نخست مالکان واحدهای صنعتی استان باید انگیزه کافی برای راه‌اندازی مجدد داشته باشند.

وی با بیان اینکه مالکان برخی از واحدهای صنعتی استان بسیاری از ماشین آلات را فروخته و یا سهام خود را واگذار کرده‌اند افزود: برای احیای واحدهای صنعتی استان، استانداری باید ورود کرده و مشکلات و وضعیت آنها را بررسی و به ارائه راهکار بپردازد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، مشکل برخی واحدهای صنعتی استان را بسیار ساده و برخی دیگر را نیز سخت عنوان کرد و گفت: بر اساس گزارش‌های داده شده در این مورد، مشکل بیش از 70 واحد صنعتی استان حل شده است با این وجود، شرایط موجود قابل قبول نیست.

وی تصریح کرد: حرکت‌هایی برای رفع مشکلات واحدهای صنعتی استان آغاز شده اما برخی مشکلات کلان هستند و باید تلاش بیشتری شود.

بهادری بیان کرد: بر اساس پیش‌بینی‌های انجام شده و با توجه به اقدامات کنترل تورم، علائم بهبود وضعیت اقتصادی وخروج از رکود مثبت ارزیابی می‌شود و چنانچه اهداف طبق برنامه پیش رود در مسیر توسعه قرار می‌گیریم.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی افزود: سند اقتصاد مقاومتی جامع‌ترین سندی است که برای رفع مشکلات اقتصادی کشور تهیه شده و چنانچه همه دستگاهها و حتی جریانات فکری به جزء به جزء آن توجه داشته و عملیاتی کنند به طور یقین مشکلات اقتصادی حل می‌شود.

وی دستگیری از سرمایه‌گذاران آذربایجان‌غربی را بزرگترین اقتصاد مقاومتی دانست و بیان کرد: چنانچه شخصی برای رفع مشکلات واحد تولیدی و صنعتی خود به نمایندگان مجلس استان مراجعه کند تا حد توان باید مشکلات آنها را حل کرد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.