جام دیویس کاپ تنیس فردا آغاز می‌شود

آکادمی تنیس استقلال از صبح فردا میزبان مسابقات تنیس دیویس کاپ در بخش آسیا و اقیانوسیه خواهد بود.

به گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های تنیس گروه 3 آسیا و اقیانوسیه از صبح فردا در زمین تنیس آکادمی استقلال آغاز خواهد شد.

بر این اساس مراسم قرعه کشی این رقابت‌ها صبح امروز در محل برگزاری مسابقات و با حضور ماسیمو مورلی سرداور نشان طلا از ایتالیا، کامیار کیمیایی دبیر فدراسیون ، امیر صدری مدیر مسابقات و نمایندگان تیم های شرکت کننده برگزار شد.

این مسابقات با حضور تیم های سقوط کننده از گروه ۲ ( ایران و لبنان ) ، تیم های حاضر در گروه ۳ ( ترکمنستان، هنگ کنگ ، سوریه و کامبوج) و تیم های صعود کننده از گروه ۴ ( جزایر پاسیفیک ، قطر و سنگاپور ) برگزار می شود و ۲ تیم برتر جواز حضور در گروه ۲ آسیا و اقیانوسیه را بدست می آورند.

انوشا شاهقلی ، شاهین خالدان، امیر والا معدنچی و محمد کارگران اروجی ترکیب تیم ملی تنیس کشورمان را در این رقابت ها تشکیل می دهند.

سرپرستی تیم ملی تنیس کشورمان بر عهده قاسم کردی است و سعید احمدوند به عنوان سرمربی ، سیف الله بهزاد پور به عنوان مربی و مصطفی عطایی به عنوان بدنساز کادر فنی تیم ملی را تشکیل می دهند. 

همچنین ماسیمو مورلی از ایتالیا دارای نشان طلا به عنوان سرداور در این مسابقات حضور دارد و سونر سویر به عنوان مسئول هماهنگی داوران از ترکیه ، روسلان تورسانف از ازبکستان به عنوان داور بی طرف، سامان حسنی داور نشان برنز ، سید عادل برقعی داور نشان برنز، شروین صفوی، امین مهدویان، سینا ابراهیمیان و مهدی ملک زاده نمایندگان نشان سفید کشورمان به عنوان داوران صندلی امر قضاوت را بر عهده خواهند داشت.

این رقابت ها از ۲۱ لغایت ۲۶ تیر ماه در آکادمی بین الملی تنیس استقلال برگزار می شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار