سرپرست مشهدی ها از این تیم رفت

رحیمی سرپرست تیم فوتبال مشهد از این تیم جدا شد.

اصغر رحیمی در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،اظهارکرد: با توجه به اتمام قراردادم با این تیم و در جلسه ای که روز گذشته با مدیر عامل این تیم به توافق نرسیدم تصمیم به جدایی از این تیم مشهدی را گرفتم.

وی افزود: بالاخره تصمیم گیرنده نهایی در این رابطه خود مدیرعامل تیم هستند،و هرکسی را که صلاح بداند به تیم اضافه می کند،چون تیم مشهد توسط توسط بخش خصوصی اداره می شود،ناراحتی بابت جدایی از این تیم ندارم،حق انتخاب با شخص عباسی است.

رحیمی گفت:قرار نیست که تا آخر عمر در این تیم مشهدی حضور داشته باشم،هر آمدی رفتی دارد، و هر رفتی آمدی دارد.

وی در ادامه داد:مبلغ قرارداد من با این تیم در لیگ پانزدهم 35 میلیون تومان است که تاکنون این مبلغ پرداخت نشده است حتی بابت لیگ چهاردهم از این تیم طلبکار هستم،البته مسائل مالی در اولویت من قرار ندارد به دلیل تعهد کاری که با این تیم داشتم به قراردادم پایبند بودم.

رحیمی بیان کرد:هنوز هیچ اطلاع دقیقی ندارم که آیا رهحقی به عنوان سرپرست مشکی پوشان مشهدی در لیگ شانزدهم انتخاب شده است یا نه،در نبود من اختیار دارند که هر کسی را دوست دارند در این پست بگذارند.

وی گفت:حتی در رابطه با من هم آنها باید تصمیم می گرفتند،که آیا در این تیم برای فصل آینده لیگ برتر حضور داشته باشم یا نه،زمانی که مدیر اجرایی و مسئول تیم های پایه تیم به من پیشنهاد شد،بدون هیچ درنگی جواب منفی دادم.

رحیمی در پایان یادآور شد:البته عباسی مدیرعامل تیم پیشنهاد داد تا زمان بازگشت تیم از اردوی ترکیه صبر کنم،بعد از آن مفصل به گفت و گو بنشینیم اما من مطمئن هستم که حرف زدن در این مورد بی فایده است،هیئت مدیره این باشگاه احتمالا تصمیمات خودشان را اتخاذ کردند که من در این تیم حضور نداشته باشم.با توجه به رزومه خوبی که در ورزش کشور دارم،نمی توانم قبول کنم که کارها را من انجام دهم یک نفر دیگر روی نیمکت این تیم در لیگ شانزدهم حضور داشته باشد.

انتهای پیام/


 
برچسب ها: رحیمی ، مشهد ، فوتبال ، لیگ ، اردو ، عباسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار