دستور دادستان کل کشور برای رسیدگی ویژه به موضوع حمله مسلحانه در کرمانشاه؛

ملکی: عوامل تیراندازی خودروشان را آتش زدند و متواری شدند

دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه از دستور ویژه دادستان کل کشور برای رسیدگی به موضوع حمله مسلحانه به خودرو حامل حشمت‌الله فلاحت پیشه نماینده مردم اسلام آباد غرب در مجلس،خبر داد.

دستور دادستان کل کشور برای رسیدگی ویژه به موضوع حمله مسلحانه در کرمانشاه
به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، مجتبی ملکی دادستان کرمانشاه در این باره اظهار کرد:  آقای فلاحت پیشه به همراه فرماندار شهرستان دالاهو و تعدادی از مدیران استانی برای برگزاری یک جلسه مردمی عازم منطقه‌ای به نام «ریجاب» بوده اند. در مسیر گردنه‌ای وجود دارد که در آنجا چند فرد مسلح جاده را به رگبار می‌بندند.

دادستان کرمانشاه اظهار کرد: متاسفانه در این حادثه دو نفر کشته و فرماندار دالاهو و یک نفر دیگر نیز مجروح شده‌اند اما الحمدلله برای خود آقای فلاحت پیشه مشکلی پیش نیامده است.

وی تصریح کرد: پس از وقوع حادثه، عوامل تیراندازی، ماشین خود را به آتش کشیده‌اند و به سمت کوه‌های محل که در نزدیکی مرز قرار دارد متواری شده‌اند.

ملکی گفت: پس از وقوع این حادثه دادستان کل کشور بلافاصله دستور رسیدگی موضوع به صورت ویژه را صادر کردند. ما نیز در استان به همراه رئیس کل محترم دادگستری استان و دادستان شهرستان محل حادثه هماهنگی کردیم که دستورات  قاطعی صادر شود تا ان‌شاءالله عوامل این حادثه در اسرع وقت شناسایی شوند.

دادستان کرمانشاه در پایان گفت: تا کنون کسی در این رابطه دستگیر نشده ولی از ماشینی که به آتش کشیده شده اطلاعاتی وجود دارد که در حال بررسی است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار