ارومیه؛

انتصاب رئیس مرکز آموزشی درمانی شهید مطهری

مراسم معارفه رئیس مرکز آموزشی و درمانی شهید مطهری ارومیه با حضور معاون درمان دانشگاه برگزار شد.برگزار شد.

به گزارش   خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، مراسم تودیع دکتر محمد مجیدی و معارفه دکتر جعفر کیاست فر رئیس مرکز آموزشی و درمانی شهید مطهری ارومیه ،با حضور دکتر حسنی معاون درمان، اعضای هیات علمی، جمعی از روسای مراکز و بیمارستانهای تابعه دانشگاه و تعدادی از مسئولان و پزشکان و کارکنان مرکز، روز یکشنبه بیستم تیر ماه 95 در سالن کنفرانس مرکز آموزشی و درمانی شهید مطهری برگزار شد.

بعد از سخنرانی دکتر حسنی معاون امور درمان دانشگاه ، دکتر مجیدی ضمن ارایه گزارشی از وضعیت بیمارستان و اقدامات انجام شده در راستای پیشبرد اهداف مرکز در دوران تصدی مسئولیت خود ، از زحمات تمامی کارکنان و دست اندرکاران بیمارستان تقدیر بعمل آورد و ضمن خیر مقدم به دکتر جعفر کیاست فر، توفیقات روز افزون وی را در تمامی مراحل زندگی از درگاه باریتعالی خواستار شد.

در ادامه مراسم دکتر کیاست فر ضمن تشکر از زحمات صادقانه و مؤثر دکتر مجیدی برای وی آرزوی توفیق روزافزون کرده و توضیحاتی در خصوص اهداف خود در جهت پیشبرد امورات بیمارستان، ارائه نمود.

در خاتمه مراسم با اهدای لوح تقدیر از طرف ریاست دانشگاه و هدایایی از سوی همکاران مرکز آموزشی و درمانی شهید مطهری از زحمات دکتر مجیدی در دوران تصدی مسئولیت تقدیر شد، همچنین ابلاغ دکتر جعفر کیاست فر رئیس مرکز آموزشی و درمانی شهید مطهری قرائت و به وی اعطا شد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.