اصفهان؛

پرداخت همه معوقات بازنشستگان تامین اجتماعی

معوقات بازنشستگان تامین اجتماعی تا پایان مردادماه پرداخت خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مدیر کل تامین اجتماعی استان اصفهان گفت: در هفته تامین اجتماعی سه کارگزاری بیمه در نجف آباد، خیابان چمران و کارگزاری بیمه در بزرگترین منطقه تولیدی کشور یعنی ذوب آهن، افتتاح می شود.

علی اصغر دادخواه افزود: افتتاح کارگزاری بیمه در ذوب آهن با دارای بودن ۱۳هزار نفر تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی ، در راستای رفاه حال کارگران و ارائه خدمت به بیمه شدگان است.

وی افزود: در حال حاضر از جمعیت بالغ بر ۵میلیون نفر ، ۶۵درصد تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند که رقمی بیش از ۳میلیون و ۳۰۰هزار نفرمی شود، ۴۳ شعبه اصلی، ۲۳ شعبه اقماری و ۱۹ کارگزاری در مجموع در سطح استان به ارائه خدمت به افراد تحت پوشش بیمه می پردازند.

دادخواه ادامه داد: افزایش ۱۴ درصدی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران در خردادماه اعمال و حداقل پرداختی همه بازنشستگان ۹میلیون ریال تصویب شده است این در حالی است که در حال حاضر ۲۱۸ هزار نفر مستمری بگیر و بازنشسته در استان اصفهان هستند که ماهیانه ۲۵۰ میلیارد تومان به آانها پرداخت می شود

وی تاکید کرد: اکنون ، گفتنی است که هیچ گونه معوقه ای به این بدهکار نیستیم.

مدیر کل تامین اجتماعی استان اصفهان افزود: در سال ۹۴ بالغ بر ۲میلیون و ۵۰۰هزار دفترچه درمانی تولید و تکثیر شده و در اختیار بیمه شدگان قرار گرفته است.

وی در پایان عنوان کرد: تعداد پرونده مستمری بگیران اصلی در استان، ۲۱۸ هزار و ۵۰۰ پرونده، تعداد مقرری بگیران بیمه بیکاری تا سال ۹۴ ۱۹ هزار و ۵۰۰ پرونده و پرداختی به مقرری بگیران بیمه بیکاری در سال ۹۴ ۱۸۵۰میلیارد ریال، و تعداد لیست حق بیمه اینترنتی ماهانه ۱۰۰هزار و ۳۰۰ فقره است .



انتهای پیام/م


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار