اصفهان؛

نسل چهارم انقلاب با صلابت تر از نسل اول

نسل چهارم انقلاب چنان استوار راه امام و آرمان‌های انقلاب را ادامه می‌دهند گویی که از نسل اول انقلاب هم باصلابت‌تر در این عرصه هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رئیس سازمان بسیج مستضعفین  با اشاره به رخدادهای مصر و بحرین گفت: امروز می‌بینید که دشمن چگونه با وحشتی که از یک پیر روحانی در بحرین دارد برای برون‌رفت از تنگنا و فشار اقدام به سلب تابعیت از آن روحانی می‌کند.

سردار محمدرضا نقدی بابیان جمله‌ای از بنیان‌گذار انقلاب امام خمینی (ره) که فرموده‌اند تا بانگ لا اله الا الله و محمد رسول‌الله بر تمام جهان طنین نیفکند مبارزه هست و تا مبارزه در هر جای جهان علیه مستکبرین هست ما هستیم.

وی ادامه داد: ما حق‌طلب هستیم و زیر بار ظلم نمی‌رویم و این درسی است که از قرآن فراگرفته‌ایم و این میثاق ماست که ما از مبارزه خسته نمی‌شویم و دشمن‌ باید بداند که برای ما کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا است و از جهاد درراه خدا خسته نمی‌شویم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به شاخصه‌های انقلابی گری گفت: همت بلند، توجه به آرمان‌های امام و انقلاب، آرمان بلند آزادی بشر، حاکمیت دادن عدل، تحقق ولایت الهی در کره خاکی، حفظ ارزش‌ها و در رأس آن اطاعت از ولایت‌فقیه را ازجمله شاخصه‌های انقلابی گری عنوان کرد.

وی تقوای سیاسی و اجتماعی را شاخصه بعدی انقلابی گری دانست و گفت: اگر بی‌تقوایی بر ما مستولی از راه خدا دور شویم و سبک زندگی‌مان را به سمت ابتذال تغییر بدهیم باید بدانیم که امداد الهی را از دست خواهیم داد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به آغاز دوره آموزشی طرح یاوران ولایت ویژه فرماندهان و شوراهای بسیج دانش‌آموزی در سراسر کشور، گفت: عهد می‌بندیم که به اصول انقلابی پایبند و انقلابی بمانیم، تقدیم بیش از ۳۶ هزار شهید دانش‌آموز و در حال حاضر شهدای مدافع حرم حجت ما و اثبات صداقت ما هستند که در این راه فقط شعار نمی‌دهیم و مردانه ایستاده‌ایم .



انتهای پیام/م


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.