آبادان؛

شرکت یک هزار و ۲۰۰ داوطلب شادگانی در آزمون سراسری سال ۹۵

۱۲۰۰ داوطلب شادگانی در آزمون سراسری سال ۹۵ شرکت می کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛معاون فرماندار شادگان گفت: آزمون سراسری سال ۹۵ کلیه رشته ها امسال در ۹ حوزه در روزهای پنجشنبه و جمعه ۲۴ و۲۵ تیرماه جاری برگزار می شود.

نعمت اله آلبوغبیش ویبر ضرورت تمهیدات لازم و همکاری تنگاتنگ با اداره آموزش و پرورش جهت برگزاری این آزمون تأکید کرد و افزود: با توجه به هماهنگی انجام شده ادارات مرتبط آموزش و پرورش، آب و برق، شهرداری و شبکه بهداشت و درمان شادگان مکلف شدند با تمام سعی و تلاش خود، زمینه را برای برگزاری هر چه منظم و با آرامش کامل مهیا کنند.

وی گفت: برای آزمون کنکور سراسری سال جاری شهرستان در رشته های علوم انسانی، هنر، علوم تجربی و زبان های خارجه ۹ حوزه و پنج مکان در نظر گرفته شده است .

معاون فرماندار شادگان افزود: آزمون کنکور سراسری سال ۹۵ شادگان در سه حوزه به صورت مختلط در سالن شهید مدرس، سه حوزه ویژه خواهران در دبیرستان پروین اعتصامی و دبستان امام خمینی و سه حوزه ویژه برادران در دبیرستان عفاف و هنرستان باقرالعلوم برگزار خواهد شد .

آلبوغیبش گفت: در این آزمون ۵۳ درصد داوطلبان شرکت کننده زن و ۴۷ درصد مرد هستند که در روزهای تعیین شده جهت ورود به دانشگاه به رقابت می پردازند .

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.