رکابزن تیم پیشگامان در المپیک قصد ارتقا رکورد ایران را دارد

رکابزن تیم پیشگامان کویر یزد گفت: برای حضور در المپیک ریو2016 با شرایط ایده آلی شرکت می کنم و قصد ارتقا رکورد ایران را دارم.

 آروین معظمی گودرزی  در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: اردوی سرعین خوب بود تست های زیادی  از جمله دوپینگ و آمادگی جسمی گرفته شد هم اکنون در بروجرد تمرینات را ادامه می دهم تا سه روز آینده که به همراه تیم پیشگامان کویر یزد عازم چین هستم.
 
وی افزود: این تور برای من جنبه آمادگی دارد اما امتیازش برای تیم باشگاه هایی ارزشمند است که لیدر تور دارند. من درکنار هم تیمی ها هستم تا بتوانیم اول شویم زیرا نباید به خودم فشار بیاورم و توانم را برای این رقابت ها از دست بدهم.
 
معظمی گودرزی در خصوص اهدافش بیان کرد:هدفم درتور چین آمادگی بیشتر است زیرا قصد دارم با شرایط ایده آل به المپیک برسم و رکورد ایران در المپیک لندن را ارتقا دهم.امیدوارم مشکلی پیش نیاید. پس از اتمام رقابت های المپیک مسابقه قهرمانی جهان در قطر گزینه ی آتی ما خواهد بود.
 
وی در ادامه تاکید کرد: در المپیک شرایط کمی متفاوت است زیرا مسیر سنگین تر از دوره های گذشته است و این سنگینی موجب می شود کار ما مشکل شود از طرفی تیم های قدرتمند با 5 رکابزن شرکت می کنند زیرا لیدر دارند اما تیم ایران با سه نفر شرکت می کند و این جریان به علت محدودیت نفرات است که امیدوارم مشکلی پیش نیاید و بابرنامه ای خوب رقابت را به پایان برسانیم.
 
رکابزن تیم پیشگامان کویر یزد در خصوص موفقیت در مسابقات استقامت یا تایم تریل انفرادی المپیک توضیح داد:مسابقه گروهی ارزش زیادی دارد ولی اگر بتوانیم در مسابقات تایم تریل انفرادی هم به نتیجه برسیم به نفع مان خواهد شد.
 
معظمی گودرزی تاکید کرد:باید از مسئولان تیم باشگاهی پیشگامان تشکر کنم زیرا شرایطی فراهم آوردند که من در آمادگی بالایی قرار بگیرم. سال گذشته نیز حمایت های شایانی انجام شد و هزینه حضور در مسابقات که بسیار گزاف بود  را متقبل شدند.  اگر این کار را نمی کردند المپیک را از دست داده بودم. دراین مدت تعداد زیادی از رکابزنان برجسته کشورمان را از دست دادیم  با این حال شرایطمان از تیم شهرداری تبریز بهتر است.
 
گفتنی است: مسابقات دوچرخه سواری المپیک در بخش جاده در ماده های استقامت و تایم تریل در 16 و 20 مردادماه برگزار می شود که 144 رکابزن در بخش استقامت و در مسیری به مسافت 256.4 کیلومتر و 40 رکابزن در بخش تایم تریل به مسافت 29.8 کیلومتر به رقابت می پردازند. 



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار