مدیر عامل مترو تهران در مراسم بهره برداری از 43 واگن مترو؛

80 درصد از واگن های مترو ساخت داخل است/ورود 20 رام قطار در سامانه حمل و نقل ریلی تا پایان سال

مدیرعامل شرکت مترو تهران و حومه گفت: تا پایان سال، مترو خط 7 و همچنین فرودگاه امام(ره) به طول 60 کیلومتر به بهره برداری خواهد رسید.

هشتاد درصد از واگن های مترو ساخت داخل استبه گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، هابیل درویش مدیرعامل شرکت مترو تهران و حومه در مراسم بهره برداری از 43 واگن مترو اظهار داشت: ما هر سال تقریبا دوبار مراسم افتتاح واگن های جدید را برگزار  می کنیم و امروز با افتتاح این واگن ها تعداد سفرها به 150 هزار سفر افزایش می یابد.

وی افزود: تا پایان سال، 31 کیلومتر از خط 7 و 60 کیلومتر از خط مترو فرودگاه امام(ره) به بهره برداری خواهد رسید.

درویش با اشاره به اینکه 80 درصد از واگن های مترو ساخت داخل است، گفت: 20 رام قطار تا پایان سال وارد سامانه حمل و نقل ریلی خواهد شد که  6 رام در خط فرودگاه امام خمینی (ره)، و 14 رام نیز به خط 7 مترو تعلق می‌گیرد.

مدیرعامل شرکت مترو تهران و حومه با بیان اینکه امیدواریم با مدیریت جدید در معاونت حمل و نقل، ساخت پروژه 100 کیلومتر مترو با سرعت ادامه یابد،  افزود: تا اواسط سال 96، 100 کیلومتر مترو دیگر نیز به ناوگان حمل و نقل تهران اضافه می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه با دولت رایزنی انجام داده‌ایم تا واگن مترو کلانشهرهای کشور به صورت ریالی از سوی شرکت واگن‌سازی تهران تأمین شود، تصریح کرد: در حال حاضر این موضوع در مرحله رایزنی است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.