ایلام؛

از اولویت های حوزه راه توسعه راه دسترسی مهران به ملکشاهی است

استاندار ایلام گفت: توسعه و بهسازی راه دسترسی مهران به ملکشاهی برای تردد زائران عتبات عالیات به ویژه در ایام منتهی به اربعین حسینی از اولویت های حوزه راه در استان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ محمدرضا مروارید در بازدید از راه دسترسی مهران - ملکشاهی اعلام کرد: این مسیر بدلیل وجود نقاط حادثه خیز و موقعیت جغرافیای خاص به اعتبار زیادی نیاز دارد که اعتبارهای استانی جوابگوی این حجم سنگین راهسازی نیست.
مروارید اضافه کرد: از اعتبارهای استانی 20 میلیارد ریال برای توسعه و بهساری این جاده دسترسی در نظر گرفته شده اما این میزان پاسخگوی نیاز این راه نیست و امیدواریم با رایزنی نمایندگان مردم استان در مجلس اعتبارهای ملی برای بهسازی و توسعه راه دسترسی مهران - ملکشاهی در نظر گرفته شود.
وی افزود: با توجه به حجم بالای ترافیک در مسیر مهران به ایلام، راه ملکشاهی - مهران می تواند جایگزین خوبی برای استفاده زائران در ایام اربعین باشد ضمن اینکه به عنوان یک راه اصلی نیز می تواند مورد استفاده مردم شهرستان های مهران و ملکشاهی قرار گیرد.
نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: احتمال دارد تردد امسال زائران اربعین حسینی از نظر تعداد خودرو و مسافر بیشتر از سال گذشته باشد لذا نیاز است مسیر مهران - ملکشاهی هر چه سریعتر بهسازی شود.
سلام امینی اظهار کرد: رایزنی با معاون پارلمانی وزیر راه و شهرسازی برای جلب کمک ملی برای این راه انجام شده و بنابر قولی که داده شده اعتبارهای ملی برای این مسیر در نظر گرفته می شود امیدواریم با تخصیص به موقع، شاهد تسریع در کار راهسازی این مسیر مهم باشیم.
 
 
 
 
 
 
انتهای پیام/
برچسب ها: ایلام ، توسعه ، راه ، جاده ، مهران ، ملکشاهی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.