سیستان وبلوچستان

بیش از 9 هزار بازرسی از واحدهای اقتصادی انجام شد

مدیر بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: 9 هزار و 882 بازرسی در قالب طرح تشدید نظارت بر بازار و بازرسی ضیافت ویژه ماه مبارک رمضان در استان انجام شد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،اززاهدان،؛محمد رفیع سلطانزاده افزود: 140بازرس و کارشناس در قالب 70 گروه در کنار ناظران افتخاری در این ایام مجری طرح بازرسی و نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان در بازارهای استان بودند.

وی ادامه داد: حاصل این بازرسی ها تشکیل 500 پرونده به ارزش یک و نیم میلیارد ریال برای واحدهای صنفی متخلف و معرفی به تعزیرات حکومتی بوده است.

وی با بیان اینکه عمده تخلفات اقتصادی صورت گرفته در این مدت عدم درج نکردن قیمت و گرانفروشی بوده است گفت: پیشگیری از هرگونه کمبود، افزایش غیرمنطقی قیمت کالاها و خدمات، پایش مستمر بازار و توجه ویژه به موضوع تامین و توزیع به موقع کالا و خدمات پر تقاضا از جمله مهمترین اهداف برگزاری این طرح بوده است.

سلطانزاده خاطر نشان کرد: مردم استان در صورت مشاهده هرگونه تخلف اعم از گرانفروشی، کم فروشی و احتکار مراتب را از طریق سامانه 124 واحد رسیدگی به شکایات مردمی سازمان اطلاع دهند تا در اسرع وقت به تخلفات رسیدگی شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار