کرمانشاه؛

پوشش‌های امروزی هیچ الگویی ندارند

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: بسیاری از جوانان امروزی بدون داشتن معیار و منطقی صحیح به پوشش‌هایی روآورده‌اند که نمی‌توان برای آنها هیچ الگویی قرار داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ سردار "منوچهر امان اللهی" اظهار کرد:هرچند عوامل بیرونی متعددی در بروز بی‌حجابی و بدحجابی مؤثر است، اما نهادینه شدن ارزش‌ها، باورها و اعتقادات درونی می‌تواند خنثی کننده عوامل بیرونی باشد

وی اظهار کرد: الگوهای رسانه‌ای ارائه شده برای نسل جوان قانع کننده نیست و علاوه بر این وجود رفتارهای متفاوت و متضاد در مقابل دوربین، پشت دوربین و در سطح جامعه تأثیری معکوس بر پذیرش حجاب به ویژه از سوی جوانان و نوجوانان دارد.

امان اللهی گفت: اگر بخواهیم مقوله پوشش مطلوب زنان و مردان کشور به فرهنگی مانا و ماندگار تبدیل شود،باید نهادینه سازی، گسترش فرهنگ ایرانی- اسلامی و صیانت از ارزش‌های ترویج یافته با استفاده از ابزار و شیوه‌های مدرن و مؤثر را سرلوحه اقدامات فرهنگی قرار داد.

وی افزود: عملیاتی شدن این برنامه‌ها نیازمند مشارکت جمعی نهادهای فرهنگی دولتی و خصوصی بدون هرگونه موازی کاری و هم پوشانی است و می‌طلبد در این راستا از تمام امکانات، توانایی‌ها و اختیارات موجود در کشور بهره گرفت.


انتهای پیام/پ

برچسب ها: کرمانشاه ، پوشش ، الگو ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.