تعیین سهمیه خانواده ایثارگران در آزمون استخدامی آموزش و پرورش

مدیركل دفتر امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش گفت: خانواده شاهد و ایثارگران سهم 25 درصدی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش دارند.

محمد حسین كفراشی مشاور وزیر و مدیركل دفترامور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش در گفت  وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص اختصاص سهم ویژه‌ای به فرزندان شاهد و ایثارگر برای استخدام در آموزش و پرورش گفت: در حال حاضر آموزش و پرورش درخواست استخدام نیروی انسانی را به سازمان مدیریت ابلاغ کرده و در انتظار پاسخ قطعی این سازمان است.

وی ادامه داد: براساس قوانین وضع شده در صورت اعلام مجوز رسمی آزمون استخدامی، 25 درصد از سهمیه استخدام به ایثارگران اختصاص می یابد.

کفراشی ادامه داد: هرگز از این سهمیه کاسته نشده و حتی در صورت امکان آن را افزایش می دهیم.

مشاور وزیر و مدیركل دفتر امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش در ادامه با اشاره به ماده 51 فوق العاده ویژه ایثارگران برای خانواده های شاهد و ایثارگر اظهار کرد: در حال حاضر این ماده و روند اجرایی شدن آن در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس مطرح شده و در حال پیگیری است.

کفراشی بیان کرد: قول های مساعدی برای تحقق ماده 51 داده شده اما هنوز تأیید قطعی برای آن اعمال نشده است ولی به شدت پیگیر اجرایی شدن این ماده هستیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
نادرزمانی
۲۰:۵۳ ۲۷ بهمن ۱۳۹۶
بسم رب الشهدا. والصدیقین 35سال با ازدست دادن همه فرزندانم منتظرم تنها فرزندم که کارشناس تربیت بدنی هستش استخدام بشه نه تنها نشده بلکه همسرش نیزکه مهندس عمرانی خوانده دررشته خود کاری نیافت ودرشغل ازاد درراه کسب ازاد ازجانش مایه گذاشت والان تنها فرزند جانبازبیکاره
آخرین اخبار