نوربخش در حاشیه همایش بررسی کارنامه سازمان تأمین اجتماعی؛

حذف دفترچه های درمانی در مراکز ملکی از مردادماه

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: خدمات درمانی سازمان تأمین اجتماعی از یک ماه آینده در مراکز ملکی سراسر کشور بدون دفترچه ارائه می شود.

حذف دفترچه های درمانی از مردادماه
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سید تقی نوربخش مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی در حاشیه همایش بررسی کارنامه سازمان تأمین اجتماعی در دولت تدبیر و امید امروز(دوشنبه) اظهار داشت: خدمات درمانی سازمان تأمین اجتماعی از یک ماه آینده در تمامی مراکز ملکی سراسر کشور فقط با ارسال شماره کارت ملی ارائه می شود.

وی تصریح کرد: در حال حاضر پایلوت حذف دفترچه درمانی در استان یزد برای بیماران خاص سرطانی در حال اجرا بوده که هدف از اجرای این طرح تسهیل خدمات دهی به مراجعه کنندگان است.

مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی افزود: پیام های بهداشتی، درمانی، درج تاریخ اعتبار در جای مشخص و حذف نوع بیماری در دفترچه از جمله موارد در نظر گرفته شده در دفترچه های جدید هستند.

وی عنوان کرد: هزینه طرح دفترچه جدید توسط شرکت خدمات ماشینی و رایتل انجام شد که تا این مرحله برای سازمان بدون هزینه بوده است اما برای خرید سخت افزارها قطعا سازمان نیز باید بار مالی آن را تقبل کند.

نوربخش در خصوص مابه التفاوت افزایش حقوق بازنشستگان گفت: مابه التفاوت افزایش حقوق فروردین و اردیبهشت در مرداد ماه پرداخت می شود.

وی با بیان اینکه سازمان تامین اجتماعی حیات خلوت هیچ گروه سیاسی و اقتصادی نیست افزود: طی 24سال خدمتگزاری به تامین اجتماعی و نیز در زمان تصدی بنده بعنوان مدیرعامل این سازمان، هیچگاه شرکت شستا حیات خلوت گروهی نبوده است.

نوربخش خاطر نشان کرد: در زمان تصدی گری بنده سازمان تامین اجتماعی با مشکلات بیشماری رو به رو بود که در این میان برای ادامه راه، دست خداوند متعال را در تمامی مراحل ارایه تعهدات و خدمت رسانی بهنگام دیده ام.

مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی گفت: قطعا بدون پشتیبانی و صبوری مستمری بگیران و بازنشستگان این سازمان نمی توانستیم به دست آوردهای موثر و مثبتی برسیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار