کرمانشاه؛

پليس جز خدمتگزاری به مردم، شأنی برای خود قائل نيست

فرمانده انتظامی استان گفت: ارتباط تنگاتنگ و مستمر ناجا با مردم، مسئوليتی خطير و افتخاری بزرگ است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه و به نقل از  پايگاه خبری پليس، سردار "منوچهر امان اللهی" در صبحگاه مشترک امروز (دوشنبه) در جمع کارکنان اظهار داشت: خدمت به خلق در دين مبين اسلام، مقدمه قرب الهی، ملاک ارزشمندی انسان و از مهمترين ويژگی های فرد مومن تلقی شده است، اما اين مهم زمانی ارزشمند شمرده می شود که خالصانه و برای رضای خداوند انجام گردد.
وی افزود: از آنجايی که نيروی انتظامی در جهت حفظ امنيت و گسترش آرامش در جامعه، يکی از بارزترين نمادهای خدمت به خلق را در معرض نمايش می گذارد، آگاهی و شناخت اين مهم، راه را برای ارائه هرچه بهتر وظايف و مسئوليت های پليس هموار می کند.
مقام ارشد انتظامی استان ادامه داد: با توجه به وجود سليقه های متفاوت در بين افراد جامعه، سطح و نوع انتظارات از پليس نيز متفاوت است و رفتار و عملکرد نيروی انتظامی را در مأموريت های خود متغير می سازد.
سردار امان اللهی تصريح کرد: با توجه به اينکه جامعه ما، جامعه ای جوان است، يک برخورد زيبا و مناسب از سوی پليس و همدردی با آسيب ديده ای که به او پناه می آورد از ده ها سخنرانی و پند و موعظه تأثيرگذار تر خواهد بود.
وی خاطرنشان ساخت: خدمت شبانه روزی پليس در گرما و سرما و نيز در مناطق جغرافيايی مختلف تنها با هدف رفاه و آسايش و تأمين امنيت آحاد مردم است و برای تحقق اين خواسته به حق، جان کمترين بهايی است که می پردازد.

انتهای پیام/پ
برچسب ها: کرمانشاه ، پلیس ، خدمات ، شانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار