شاراپوا به طور قطعی المپیک ریو را از دست داد

در پی به تعویق افتادن صدور حکم دادگاه داوری ورزش درباره پرونده محرومیت شاراپوا ، این تنیسور صاحب نام روس در المپیک ریو حضور نخواهد داشت.

شاپورا به طور قطعی  المپیک ریو را از دست دادبه گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  به نقل از لس آنجلس تایمز، پس از آن که دادگاه داوری  ورزش(CAS) اعلام کرد که در ماه سپتامبر درباره شاراپوا تصمیم گیری می کند، این تنیسور سرشناس  روس عملا شانس حضور در رقابت های المپیک ریو  را ،که از ماه اوت آغاز خواهد شد، نخواهد داشت.

  آزمایش دوپینگ ماریا شاراپوا  در ماه ژانویه  به علت  مصرف ملدونیوم  مثبت اعلام شد و او  از سوی فدراسیون جهانی دوپینگ دو سال از حضور در رقابت ها محروم شد ،اما این ورزشکار به حکم صادره اعتراض و از دادگاه  داوری  ورزش درخواست کرده بود در حکم صادره تجدید نظر کند. 

شاراپوا امیدوار بود دادگاه داوری ورزش هرچه سریعتر به این پرونده رسیدگی کند تا او شانس حضور در المپیک ریو را داشته باشد  اما این دادگاه امروز اعلام کرد که  رسیدگی به این پرونده به تعویق افتاده و شاراپوا و فدراسیون جهانی تنیس بر سر تاریخ جدید با هم توافق کرده اند.

با توافق فدراسیون جهانی، شاراپوا و دادگاه عالی ورزش، حکم این پرونده ماه سپتامبر صادر می شود.

CAS در اطلاعیه ای  درباره دلیل این تعویق  گفت : طرفین برای  تکمیل مدارک ارسالی خواستار زمان بیشتری شدند ،ضمن این که تداخلی نیز در برنامه ها وجود داشت.

بدین ترتیب ماریا شاراپوا  نفر اول تنیس زنان جهان در المپیک 2016 ریو، حضور نخواهد داشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار