لزوم توسعه فروشگاه های چند منظوره مصرفی

رییس اتحادیه کشوری فروشگاه های زنجیره ای گفت: حدود دو هزار فروشگاه زنجیره ای دارای پروانه کسب با حضور بیست هزار نیروی انسانی در ایران وجود دارد.

لزوم توسعه فروشگاه های چند منظوره مصرفیامیر خسرو فخریان رییس اتحادیه کشوری فروشگاه های زنجیره ای در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به ارتقای جایگاه کالا و محصولات ایرانی با استفاده از ظرفیت زنجیره ای و تقویت صنوف مختلف کشور در بازار داخلی و جهانی اظهار کرد: متاسفانه شاخص زنجیره ای عرضه کالای فروشگاه های ایران در بازار جهانی بسیار پایین است و باید این شاخص ها در همه زمینه ها گسترش پیدا کند.

فخریان در ادامه افزود: مهم ترین مشکلات ما نبود فرهنگ عمومی برای استقبال و خرید مردم و مکان های مناسب برای راه اندازی این فروشگاه هاست .

رییس اتحادیه کشوری فروشگاه های زنجیره ای افزود : مالکان فروشگاه های زنجیره ای درصنوف مختلف مواد غذایی ، موبایل ، محصولات نساجی ،صنعتی ، خودرو ، چرم و... که بیش از یک شعبه داشته باشند می توانند در اتحادیه کشوری فروشگاه های زنجیره ای عضو شوند. تا کنون نیز خودرو ، چرم ، محصولات نساجی ، پوشاک ، عرضه کنندگان فست فود و مواد غذایی که حدود هفتاد درصد این اتحادیه را تشکیل می دهند برای عضویت استقبال کرده اند .

وی تصریح کرد:‌ در حال حاضر ایران از نظر صنعت خرده فروشی در رده بسیار خوبی نسبت به کشور های دیگر قرار ندارد و ما در تلاشیم با ارتقای کیفیت محصولات، توانایی رقابت را در بازار جهانی با راه اندازی فروشگاه های زنجیره ای مهیا سازیم .

رییس اتحادیه کشوری فروشگاه های زنجیره ای گفت : فروشگاه های زنجیره ای با دوام مانند فرش و چرم بازار خوبی در کشورهای دیگر دارند و توسعه فروشگاه های چند منظوره مصرفی از مهم ترین اهداف ما در این امر است .

وی اظهار کرد: تدوین آیین نامه‌هایی برای ارائه تسهیلات، جذب شعبه های بیشتر،تعیین سیاست های شعب ، از اقدامات اجرایی این اتحادیه است .


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار