زاد‌مهر: تیم ب پرسپولیس منحل نشده است/مدیر عامل را به زودی انتخاب می‌کنیم

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: تیم ب پرسپولیس منحل نشده است بلکه در قالب تیم‌های پایه به کارش ادامه می‌دهد.

زاد‌مهر: تیم ب پرسپولیس منحل نشده است/مدیر عامل را به زودی انتخاب می‌کنیممحمد ز‌ادمهر در گفت‌وگوبا خبرنگار ورزشی حوزه فوتبال و فوتسال باشگاه خبرنگارن جوان افزود: موضوع انحلال تیم ب صحت ندارد چراکه این تیم زیر نظر مربیان امید، جوانان و نوجوانان قرار می‌گیرد.

وی درباره اظهارات سجادی بابت انتخاب مدیرعامل از سوی هیات مدیره بیان کرد: اعضای هیات مدیره در زمان مناسب مدیرعامل را انتخاب می‌کنند اما هنوز بحث انتخاب مدیرعامل در جلسات هیات مدیره مطرح نشده است. همچنین طاهری به خوبی وظایف یک مدیرعامل را انجام می‌دهد.

زاد‌مهر درباره عملکرد تیم در نقل و انتقالات گفت: باشگاه توانسته بازیکنان مدنظر بر‌انکو را جذب و نقاط  ضعف تیم را برطرف کند.

وی درباره جذب نکردن یک مهاجم گلزن تصریح کرد: بر‌انکو چند گزینه خارجی را به باشگاه معرفی کرده است که باشگاه به زودی با یکی از این گزینه‌ها قرارداد می‌بندد.

زاد‌مهر درباره انتشار قرارداد ر‌ضائیان تصریح کرد: طاهری از جزئیات این قرارداد اطلاع دارد و من از این موضوع مطلع نیستم تا نظر نهایی را اعلام کنم.

عضو هیات مدیره پرسپولیس درباره وضعیت مبهم پرسپولیس در جام شهدا گفت: توافقات لازم با مسئولان سازمان لیگ صورت گرفته و قرار است در جام شهدا شرکت کنیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته اردوی اوکراین به خوبی برگزار شد و قرار است برا‌نکو گزارش این اردو را به اطلاع هیات مدیره برساند.

انتهای پیام/  
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار