ساری ،

مردم بهترین امدادگر در زمان بحران

مردم بهترین امدادگر در زمان بحران هستند.

گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، معاون وزیر کشور و رییس سازمان مدیریت بحران امروز در آیین آغاز بکار کارگاه آموزشی مدیریت بحران 6 استان کشور در رامسر با بیان اینکه مردم نخستین امدادگر و نجات دهنده در زمان وقوع حوادث هستند، گسترش آموزش پیرامون بحران در جامعه را برای مدیریت بهتر حوادث و نیز کاهش خطرات جانی و مالی ضروری دانست .

نجار با بیان اینکه ایران کشوری حادثه خیز با بلایای طبیعی است، افزود: آموزش ، نگاه جامع علمی ، نظارت بر ساخت و سازها و بهره گیری از تجارب بدست آمده از حوادث طبیعی گذشته ، در پیشگیری و به حداقل رساندن خطرات جانی و مالی وقایع موثر است .

معاون وزیر کشور و رییس سازمان مدیریت بحران گفت: استان های شمالی کشور بیشتر در معرض وقوع حوادث و بلایای طبیعی همچون سیل ، زلزله و آتش سوزی جنگل قرار دارند که براساس تفاهم نامه با وزارت دفاع و پشتیبانی ، در 14 نقطه کشور بالگرد امدادرسان مستقر است.

فلاح استاندار مازندران نیز در این مراسم با اشاره به اینکه از 43 بحران شناخته شده 31 مورد در مازندران وجود دارد افزود : تاکنون ۱۶بحران از جمله سیل ، زلزله ، آتش سوزی جنگل و بیماری های اپیدمی دام و طیور در این استان اتفاق افتاده است.

چهارمین کارگاه آموزشی مدیریت بحران 6 استان کشور امروز تا 24 تیر در رامسر پیگیری می شود.

انتهای پیام/


برچسب ها: ساری ، مردم ، امدادگر ، بحران ، زمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.