بجنورد؛

پرداخت 145 میلیارد تومان مستمری توسط سازمان تامین اجتماعی

سال گذشته سازمان تامین اجتماعی استان 145میلیارد تومان حقوق به مستمری بگیران خودرداخت کرده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد، سرپرست تامین اجتماعی استان در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گفت:این سازمان با دارابودن 11هزار و 500 مستمری بگیر ماهیانه 13تا 14میلیارد تومان مستمری به مستمری بگیران خود پرداخت می کند.

سید احمد سیدی افزود:یکی از مطالبات اساسی سازمان همخوانی نداشتن منابع سازمانی با پرداختی های بازنشستگی و مستمری بگیران است که روز به روز در حال افزایش است.

مدیر درمان سازمان تامین اجتماعی استان نیز در این نشست افزود: در خردادماه امسال 60درصد از مطالبات مراکز طرف قرارداد سازمان تامین اجتماعی استان که حدود 400میلیارد ریال است با ارائه اسناد پرداخت شده است.

داوود احمدیان افزود:هم‌اکنون مراکز زیرپوشش مدیریت درمان تامین اجتماعی استان، شامل بیمارستان با 102 تخت،درمانگاه تخصصی شیروان و اسفراین و درمانگاه عمومی جاجرم است.

احمدیان گفت: امسال سه طرح مهم ارتقای بیمارستان از 102 به 160 تخت ،احداث کلینیک تخصصی و همچنین ایجاد سوله مدیریت در برنامه‌ کار خود داریم.که این طرح ها در سفر رئیس سازمان تامین اجتماعی به استان هم مورد تایید مقام عالی سازمان قرار گرفت.

وی با اشاره به شمار افرادی که با مدیریت درمان تامین اجتماعی خراسان شمالی همکاری دارند گفت: در درمان مستقیم در استان 600 نفر به‌صورت مستقیم و تخصصی به مردم خدمات ارائه می‌کنند

مدیر درمان سازمان تامین اجتماعی استان گفت: همچنین در ارائه خدمات هتلینگ در بیمارستان پیگیری‌ها و اقداماتی هم انجام‌شده و تلاش می‌شود بیماری که به این مراکز مراجعه می‌کنند مشکلی در این خصوص نداشته باشد.

احمدیان افزود: در حوزه اسناد پزشکی هم که با بیش از 300 مراکز درمانی و تخصصی طرف قرارداد هستیم به‌صورت خرید خدمت به افراد زیرپوشش تامین اجتماعی خدمات درمان می‌دهند.

وی گفت:در سال 500هزار نفر از خدمات درمانی و سرپایی و 12هزار نفر هم از خدمات بستری بهره مند می شوند.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.