سمنان؛

چهاربانده شدن جاده سمنان- فیروزکوه در مراحل پایانی

مدیرکل راه و ترابری استان سمنان از برگزاری مناقصه فاز پایانی و 20 کیلومتر باقی مانده محور چهار خطه سمنان - فیروزکوه خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ؛ مدیرکل راه و ترابری استان سمنان از انجام مناقصه پروژه ارتباطی فیروزکوه-سمنان خبر داد و گفت: فاز آخر این پروژه که شامل ۲۰ کیلومتر از پاسگاه افتر سرخه تا سمنان است با اعتبار ۹۰۰ میلیارد ریال به بخش خصوصی واگذار شد.
سید عبدالمجید نژاد صفوی گفت: عملیات اجرایی این فاز ظرف چند روز آینده آغاز می‌شود.
وی محور چهاربانده سمنان- فیروزکوه را از مهمترین پروژه‌های راه در این استان دانست و افزود: در سفر رئیس دولت یازدهم به استان سمنان اعتبارات خوبی به این پروژه اختصاص یافته که در صورت تخصیص کار اجرایی آن به صورت مستمر ادامه می‌یابد.
مدیرکل راه و ترابری استان سمنان با بیان اینکه رئیس‌جمهور در سفر به استان سمنان توجه خاصی به راه‌های ارتباطی داشت، تصریح کرد: بخشی از این پروژه با اجرایی شدن 10 کیلومتر پایانی آن از مرز مشترک با استان تهران در حال انجام است و بزودی به پایان می‌رسد.
وی با اشاره به مشارکت راه و ترابری دو استان در اجرایی شدن این پروژه گفت: اداره کل راه و ترابری استان‌های تهران و سمنان در عملیاتی کردن این پروژه‌ها همکاری خوبی با همدیگر دارند.
نژاد صفوی از دو پروژه بهسازی راه مواصلاتی سرخه- سمنان و کمربندی سرخه به عنوان دو پروژه عمرانی مهم دیگر در این استان یاد کرد و گفت: عملیات اجرایی این دو پروژه نیز در صورت تامین اعتبارات آغاز و با قوت عملیاتی خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه شهرستان سرخه بر سر محور پرتردد تهران-مشهد واقع شده، افزود: از همین رو پروژه‌های راه‌سازی در این شهرستان از اهمیت مضاعفی برخوردارند.
انتهای پیام/ر

برچسب ها: باند ، پروژه ، کیلومتر ، سمنان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۲ ۰۷ دی ۱۳۹۶
ما همش میریم وحشتناک خطر داره تو رو امام رضا جاده فیروزکوه به سمنان رو چهار باند کنید