برانکو:

متاسفانه زمانبندی مسابقات جام شهدا اصلا با برنامه‌های پرسپولیس جور در نمی‌آید

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: همه می‌دانند چه ارزشی برای شهدا قائل هستیم ولی با توجه به اینکه اصلا با برنامه‌های تیم هماهنگی ندارد، متاسفانه امکان شرکت در این مسابقات را نداریم.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان برانکو ایوانکوویچ گفت: قبل از هر چیز باید از اینجا برای هواداران پرسپولیس سلام گرمی داشته باشم و عذرخواهی کنم که برای مدت زیاد و حدود 14 روز تیم محبوبشان را از آنها دور کردیم اما سختی این دوری و اردو برای اینکه تیمی شایسته آنها باشیم لازم است و به زودی برمی‌گردیم.

وی ادامه داد: ما دو جلسه تمرین دیگر خواهیم داشت. در اینجا امکانات کمپ عالی است و در هتل خوبی هم مستقر هستیم. در کل در شرایط خیلی خوبی کار می‌کنیم. چهار بازی خوب هم داشتیم که بسیار راضی بودم. از طریق این بازی‌ها توانستیم پتانسیل بچه‌ها را ارزیابی کرده، سطح آمادگی آنها را بسنجیم و حالت‌های مختلف را مرور کنیم.

سرمربی سرخپوشان خاطرنشان کرد: در اینجا جا دارد از بازیکنان جدید هم تمجید کنم که با عشق، میل و رغبت فراوان کار کردند و تیم را به خوبی تقویت خواهند کرد. از بیرانوند، سید جلال و امیری به عنوان ملی‌پوشان، از ساسان انصاری، به عنوان بازیکنی خیلی خوب که کیفیتش را نشان داده است، همچنین از آرام طبع که بازیکن خوبی است. بازیکنان جوانی مثل احسان علون‌زاده و آقایی را هم داریم و محرمی که به زودی خودشان را به تیم تحمیل خواهند کرد و مطمئن هستم جای رضائیان را با موفقیت زیاد پر می‌کنند. از گولچ هم یاد می‌کنم که البته به زمان بیشتری برای تطبیق یافتن با تیم نیاز دارد.

از حسین ماهینی هم بگویم که متاسفانه نمی‌توانست در این اردو همراه ما باشد ولی مطمئن هستم ایشان خود را خیلی زود به تیم می‌رساند و خبر دارم در این مدت سخت تمرین کرده است. قطعا تیم ما با این شرایط زمین گیر نخواهد بود.

ایوانکوویچ در ارتباط با جام شهدا تصریح کرد: فکر می‌کنم همه می‌دانند ما تا چه حد احترام و ارادت نسبت به شهدا و خانواده‌های عزیز آنها داریم ولی متاسفانه در حال حاضر امکان شرکت در این جام را نداشته‌ایم چون در حالی به تهران بر می‌گردیم که دقیق نمی‌دانیم مسابقات ما در لیگ از چه زمانی آغاز می‌شود و ترتیب حریفان ما چگونه است. حتی ممکن است در هفته‌های اول با تیم‌هایی بازی کنیم که در این جام حضور دارند. از سوی دیگر ما وقتی به تهران بر گردیم به ناچار باید چند روزی به بچه‌ها استراحت بدهیم و دور جدید تمرینات ما درست برابر با تاریخ اولین روز جام شهدا آغاز می‌شود و این شرایط در عمل هرگونه امکان حضور در این مسابقات را از ما سلب می‌کند.

سرمربی سرخپوشان در پایان اظهار داشت: همه می‌دانند ما چه قدر برای شهدا ارزش قائل هستیم. به همین دلیل در اولین دوره این بازی‌ها هم با افتخار شرکت کردیم ولی متاسفانه رقابت‌های این دوره از نظر زمانبندی اصلا با برنامه‌های ما جور در نمی‌آید و در عین حال زمان و تاریخ بازی‌هایمان در لیگ هم مشخص نیست و به همین دلایل امکان حضور در این رقابت‌ها را نداریم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار