لیونل مسی در فضای مجازی هم شکست خورد!

پویش باشگاه بارسلونا با عنوان "ما همگی لئو مسی هستیم" با شکستی سخت رو به رو شد.

لیونل مسی در فضای مجازی هم شکست خورد!به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، باشگاه کاتالانی هشتگی را با عنوان "ما همگی لئو مسی هستیم" ایجاد کرد تا بتواند با وجود فرار مالیاتی بازیکن آرژانتینی، پشتیبانی همگان را نسبت به او جلب کند، اما هواداران فوتبال در سرتاسر جهان نسبت به این موضوع واکنش نشان دادند و در شبکه توییتر به انتقاد از مسی و باشگاه بارسلونا پرداختند.

فوتبالدوستان در واکنش نسبت به فرار مالیاتی مسی و کلاه برداری های او و پدرش، در شبکه توییتر اعلام کردند که ما مالیات خود را می پردازیم!

باشگاه بارسلونا در زمان انجام این کار باید پیش بینی می کرد که فوتبالدوستان در سرتاسر جهان، واقع بین هستند و دیگر از مسی پشتیبانی نخواهند کرد.

مسی که امسال ناکام بزرگ رقابت های کوپا آمه ریکا بود و به آسانی ضربه پنالتی را برای تیم ملی کشورش از دست داد، به همراه پدرش و به علت فرار مالیاتی به 21 ماه حبس محکوم شد.

همچنین مسی به دلیل فریب دستگاه مالیاتی اسپانیا در سال های 2007 تا 2009، مبلغ 2 میلیون یورو نیز جریمه شد.

باشگاه بارسلونا با راه اندازی پویش "ما همگی لئو مسی هستیم" در شبکه توییتر، قصد داشت که پشتیبانی هواداران این تیم در سرتاسر جهان را نسبت به مهاجم آرژانتینی جلب کند، اما تیر آنها برای جلب نظر مردم به منظور پشتیبانی از یک مولتی میلیونر محکوم به فرار مالیاتی به سنگ خورد!

البته کاملا قابل پیش بینی بود که بارسایی ها در این کار با شکستی سخت رو به رو خواهند شد!

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۷ ۲۲ تير ۱۳۹۵
خخخخخخخخخخخخخخ
آخرین اخبار