اهواز؛

ارزیابی جهش تحصیلی تا 30 تیرماه ادامه دارد

رئیس آموزش‌ و‌ پرورش استثنایی خوزستان از ادامه روند ارزیابی جهش تحصیلی تا 30 تیرماه و اعلام نتایج این ارزیابی در دهه اول مرداد‌ماه خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی ممبینی با بیان این‌که سنجش جهش تحصیلی در خوزستان از یازدهم تیرماه آغاز شده است، اظهار کرد: ارزیابی از دانش‌آموزان متقاضی استفاده از این طرح در شهرهای مختلف تا 30 تیرماه ادامه خواهد داشت و نتایج آزمون در دهه اول مرداد‌ماه اعلام خواهد شد.

وی افزود: جهت ارزیابی استان به 8 منطقه به میزبانی شهرهای ماهشهر، رامهرمز، ایذه، اهواز، آبادان، مسجدسلیمان، امیدیه و شوشتر تقسیم شده است و مسئولان مطابق با جدول زمان‌بندی در روزهای مشخص در این شهرها حضور پیدا می‌کنند.

رئیس آموزش‌و‌پرورش استثنایی خوزستان ادامه داد: اکنون ارزیابی در شهر مسجدسلیمان در حال انجام است و سپس ارزیابی در شهرهای امیدیه و شوشتر انجام خواهد شد؛ با توجه به تعداد شرکت‌کنندگان و زمان نوبت‌دهی مسئولان 2 تا سه روز در هر شهر مستقر خواهند بود.

ممبینی با بیان این‌که محدودیتی از نظر تعداد داوطلبان وجود ندارد، گفت: وضعیت نمرات شرکت‌کنندگان باید عالی باشد و جهش از پایه‌های دوم به چهارم، چهارم به پنجم و پنجم به ششم و فقط یک‌بار برای هر فرد امکان‌پذیر است؛ استان خوزستان از لحاظ تعداد داوطلبان جهش تحصیلی در جایگاه سوم یا چهارم کشور قرار دارد.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.