در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

سریر و گنجه‌ای تکذیب کردند/ شجریان به کما نرفته است

محمد سریر و داود گنجه‌ای انتشار خبر به کما رفتن محمدرضا شجریان را تکذیب کردند.

داوود گنجه‌ای نوازنده و یکی از نزدیکان خانواده شجریان در خصوص انتشار اخباری مبنی بر کما رفتن محمدرضا شجریان در گفتگو با خبرنگار حوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: آخرین اخباری که من از او دارم این است که حالش خوب است و هیچ چیزی در این باره نشنیدم و فکر نمی‌کنم اتفاقی افتاده باشد و این موضوع را شایعه می‌دانم.
 
وی ادامه داد: این جریانی است که همیشه راجع به هنرمندان پیش می‌آید. به طور مثال برای آقای کشاورز و مشایخی و یا هر کسی که در بستر بیماری قرار دارد از این دست شایعه‌ها به وجود می‌آید. کسی هم به ایشان دسترسی ندارد من نمی‌دانم این خبرها را از کجا می‌آورند در صورتی که هیچ منبعی ندارند.
 
گنجه‌ای افزود: چند روز پیش همایون به من گفتند که او حالشان خوب و رضایت‌بخش است فقط مقداری ضعف داشتند که امیدواریم برطرف شود و برای مرحله دوم درمان اقدام کند. من با آن‌ها در تماس هستم اما خوشایند نیست که هر روز بر اساس این اخبار و شایعه‌ها این مسئله را پیگیری کنم و کسی هم جز خانواده و برخی از دوستان از وی اطلاع ندارند.
 
این نوازنده در پایان صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: ما باید برای سلامتی همه هنرمندان دعا کنیم که سالم و سلامت باشند نه اینکه بر اساس این شایعات مردم را ناراحت کنیم.
 
همچنین محمد سریر در گفتگو با خبرنگار حوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛نیز در این خصوص عنوان کرد: من بعید می‌دانم این اتفاق افتاده باشد چون اگر اینگونه بود تا به الان این اخبار به ما رسیده بود و او تا چند روز پیش حالشان خوب بوده است و نمی‌شود که به طور ناگهانی این اتفاق بیافتد.




انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Spain
ناشناس
۱۲:۱۱ ۲۷ تير ۱۳۹۵
سر استاد سلامت
آخرین اخبار