مديرکل امور مالياتي آذربايجان غربي ؛

رضايت ارباب رجوع از عوامل مؤثر وصول مطلوب ماليات است.

یعقوب مزرعه لی در دیدار با کارکنان اداره کل مالیاتی استان با اشاره به اصل تکریم ارباب رجوع بر تلاش کارکنان مالیاتی همراه با رعایت عدل و انصاف و احترام به حقوق مؤدی در امر وصول مالیات تاکید کرد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،مديرکل امور مالياتي آذربايجان غربي اهمیت و حساسیت جایگاه درآمد های مالیاتی را یادآور شد و گفت : دلیل اینکه وزیر اقتصاد و امور دارایی در اظهارنظری بزرگ ترین پروژه کنونی کشور در حوزه اقتصاد را طرح جامع مالیاتی معرفی می کند ، اهمیت توجه به یکی از مهم ترین محور های اقتصاد مقاومتی یعنی درون زا بودن اقتصاد و اتکای آن به منابع مستمر و پایدار مالی را می رساند .

مزرعه لی مدیرکل امور مالیاتی استان در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه وصول مالیات فقط توجه صرف به کمیت مالیات وصولی نیست گفت : وصول مطلوب که در آن هم حقوق حقه دولت و هم حقوق مؤدی تحقق یابد مستلزم تلاش مسئولانه تک تک کارکنان ، برنامه ریزی اصولی ، نظارت مؤثر و رعایت عدل و انصاف و توجه به حقوق شهروندی است .

وی مردمی کردن اقتصاد را به عنوان یکی از محور های اقتصاد مقاومتی یادآور شد و افزود : هیچ مالیاتی نباید بدون دلیل افزایش یابد مگر اینکه ادله و مدارک لازم و کافی در پرونده مالیاتی وجود داشته باشد .

یعقوب مزرعه لی همچنین در تشریح انتظارات سیستم مالیاتی از کارکنان در جهت وصول مطلوب برمواردی چون ابلاغ مدیریت شده اوراق مالیاتی ، حرکت در چهارچوب برنامه عملیاتی ابلاغ شده ، تلاش همه همکاران در راستای قطعی کردن مالیات نوشته شده ، پیگیری وصولی ، پیگیری معوقات ، شناسایی منابع جدید ، به کارگیری درست و تؤامان نظام تشویق و تنبیه در راستای دست یابی به اهداف اداره کل تاکید کرد .

وی از جذب 137 نفر نیروی جدید در طی 2 سال گذشته خبر داد و افزود: همچنین در دو سال 3هزارو 320 متر مربع به فضای کاری ادارات مالیاتی استان اضافه شده است .

انتهای پیام/س

برچسب ها: مالیات ، مدیر کل ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.