قزوین؛

1305 معلول زیر پوشش اداره بهزیستی آبیک

سرپرست اداره بهزیستی شهرستان آبیک گفت: یک هزار و 305 معلول زیر پوشش این اداره قرار دارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ احمد ابراهیمی افزود : سال گذشته 120 مورد وسایل کمک‌توان‌بخشی به معلولان اعطا شده است.

وی خاطرنشان کرد: با حمایت خیران و امکانات فراهم شده از سوی اداره بهزیستی شهرستان آبیک 9 نفر از معلولان این شهرستان با 9 میلیارد و 200 میلیون ریال اعتبار از مسکن بهره‌مند شده‌اند.

سرپرست اداره بهزیستی شهرستان آبیک بیان کرد: مقوله پیشگیری در اولویت برنامه‌های بهزیستی شهرستان آبیک قرار دارد و در زمینه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی فرهنگ‌سازی و برنامه‌های آموزشی در حال اجرا است.

سرپرست اداره بهزیستی شهرستان آبیک افزود: سال گذشته 2 هزار کودک سه تا 6 سال در غربالگری طرح پیشگیری از تنبلی چشم قرار گرفتند.

ابراهیمی ادامه داد: در پنج محله آسیب‌پذیر شهر آبیک، برنامه‌های آموزشی پیشگیرانه در برابر آسیب‌های اجتماعی از سوی تشکل‌های غیردولتی در حال اجرا است.

وی اضافه کرد: 191 زن سرپرست خانوار به دلایل مختلف زیر پوشش اداره بهزیستی شهرستان آبیک قرار دارند که در حد وسع و توان خانوارهای بدسرپرست و بی‌سرپرست در این اداره سازماندهی شده‌اند.

سرپرست اداره بهزیستی شهرستان آبیک خاطرنشان کرد: 32 نفر از مددجویان اداره بهزیستی شهرستان آبیک به مبلغ 30 میلیارد و 850 میلیون ریال تسهیلات اشتغال دریافت کرده‌اند که رصد و بازدید مستمر از آنان صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار