حمایت آشکار جمهوریخواهان از تل آویو؛

رد قانون تشکیل دو دولت در سرزمین فلسطینی‌ها/ اسراییل غاصب نیست

جمهوریخواهان در مرامنامه جدید خود تشکیل دو دولت در سرزمین فلسطین را رد کردند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سی ان ان، نمایندگان آمریکا روز دوشنبه در مجمع ملی حزب جمهوریخواه که در ایالت کلیولند برگزار شد، مرامنامه ‌ای را به تصویب رساندند که بر طبق آن دلگرمی درباره تشکیل دو کشور اسراییل و فلسطین را در سرزمین‌های اشغالی به طور کلی از میان می‌برد.

بر این اساس، مرامنامه  درون حزبی پیشین هر دو حزب دموکرات و جمهوریخواه از تشکیل دو دولت در سرزمین مادری فلسطینی‌ها حمایت می‌کرد. با این وجود، روز دوشنبه کمیته فرعی امنیت ملی مرامنامه  کمیته موافقت خود را با اصلاح و رد قانون حمایت از تشکیل دو دولت در فلسطین را اعلام کرد. 

با این حال، هیچ رونوشتی از مرامنامه  جدید به بیرون درز نکرده است اما سی ان ان توانسته به برخی از رونوشت‌های نشست جمهوریخواهان دسترسی پیدا کند. در اصلاحیه تصویب شده آمده است: آمریکا با کمک به گفتگوی میان قوم‌های مختلف در خاورمیانه، برای استقرار کامل امنیت در خاورمیانه از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند. 

در ادامه این مرامنامه  آمده است: ما (اعضای حزب جمهوریخواه) اندیشه تفکر غلط درباره اینکه اسراییل غاصب است را رد می‌کنیم. این مرامنامه  در تضاد با مرامنامه  حزب دموکرات تنظیم شده است. همچنین در مرامنامه  جدید حزب جمهوریخواه از بیت المقدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی یاد شده است. 

شایان ذکر است، پیشتر هر دو حزب اصلی آمریکا از تشکیل دو دولت در سرزمین‌ فلسطین برای خاتمه دادن به تنش‌های میان صهیونیست‌ها و فلسطینیان حمایت می‌کردند.  
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۳ ۲۲ تير ۱۳۹۵
معلوم است که شما صهیونیست ها غصب و اشغال سرزمین فلسطینیان توسط رژیم جعلی و متجاوز و تروریست و بی اخلاق و بی ریشه صهیونیستی را رد می کنید ، چون آنها را خود شما در منطقه مستقر کرده اید و از شما حقوق ماهیانه دریافت می کنند .
چرا ملت بی چاره و فقیر و حکومت ورشکسته آمریکا بادی هزینه نگهداری یک حکومت پلید ضد بشری و کودک کش را که هیچ نسبتی با منطقه ندارد و همه افراد آن از کشورهای اروپائی و بالاخص اروپای شرقی هستند بپردازد ؟!!!!!!
حزب جمهوری خواه خائن به مردم و ملت آمریکاست . این حزب دستش به خون مردم دنیا اغشته است . حکام وابسته به این حزب مثل بوش پدر و بوش پسر و غیره باید در محاکم بین المللی به جرم تجاوز و اشغالگری محاکمه و مجازات شوند .
آخرین اخبار