بهروان:زمان براى ريكاورى تيمها در نظر گرفتيم/پرسپوليس در جام شهدا شركت مى كند

رئيس مسابقات سازمان ليگ برتر گفت:برنامه ريزى مسابقات ليگ به صورتى است كه ريكاورى براى تيمها در نظر گرفته شده است.

بهروان:زمان براى ريكاورى تيمها در نظر گرفتيم/پرسپوليس در جام شهدا شركت مى كندبهروان در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد:لیگ شانزدهم دو روز زودتر نسبت به پیش بینی ها آغار می شود و چهار هفته اول برنامه رقابت ها فشرده است و از هفته پنجم با فاصله برگزار می شود.

وی ادامه داد: زمان برای ریکاوری تیم ها در لیگ لحاظ شده و بازی های حساس تیم ملی نیز مدنظر این برنامه ریزی بوده است.

بهروان افزود: اردوی تیم ملی لغو شد و تیم های باشگاهی با حضور ملی پوشان خود تمرینات پیش از شروع لیگ را برگزار کردند و با جلو افتادن شروع مسابقات برنامه اردوی تیم ملی در ایتالیا نیز بدون مشکل برگزار خواهد شد.

وی در خصوص بازی های تیم ملی گفت: تیم ملی 11 شهریور در تهران با قطر مسابقه می دهد و بلافاصله با پرواز اختصاصی به چین سفر می کند و 16 شهریور به مصاف این تیم می رود.

بهروان در ادامه عنوان کرد: هفته پنجم لیگ از 19 شهریور پیگیری می شود و تیم ها با ملی پوشان در رقابت ها شرکت می کنند.

بهروان درباره مسابقات جام خذفی گفت: تیم های لیگ بر خلاف سال های قبل از دور سی و دوم وارد این مسابقات می شوند و تعداد و کیفیت رقابت ها افزایش می یابد.تیم های باشگاهی در هفته های اول جام بدون ملی پوشان در مسابقات شرکت خواهند کرد.

وی درباره حضور پرسپولیس در جام شهدا بیان کرد:این تیم مانند سالهای قبل در این جام حاضر می شود و منتظر پایان قرعه کشی رقابتهای لیگ بوده است.

رئیس مسابقات لیگ برتر در پایان خاطر نشان کرد: از فردا به بررسی مکان های مسابقات لیگ می پردازیم و در سریع ترین زمان ورزشگاه های کل لیگ را مشخص می کنیم.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار