اخبار امنیتی سوریه؛

تداوم حملات تروریست‌ها به مناطق مسکونیِ حلب/ بمباران مواضع داعش در حومه دمشق

ادامه حملات تروریست‌ها به مناطق مسکونی حلب و بمباران مواضع داعش در حومه دمشق از مهمترین اخبار امنیتی سوریه است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سانا، یک منبع وابسته به پلیس حلب اعلام کرد: گروههای تروریستی با خمپاره، مناطق «سلیمان حلبی» و «صلاح الدین» را در حلب هدف قرار داده اند که بر اثر آن یک نفر کشته و بیست نفر دیگر زخمی شدند که برخی از آنها وضع وخیمی دارند.

این منبع بیان کرد: بر اثر این اقدامات تروریستی، خسارات زیادی به اموال دولتی و خصوصی وارد شد و برخی منازل شهروندان تخریب شد.

بمباران مواضع داعش در حومه دمشق
منابع نظامی سوری گزارش دادند: جنگنده های ارتش سوریه مراکز تجمع داعش را در خان منقوره در جنوب فرودگاه سین در حومه دمشق هدف قرار دادند. در این حملات ادوات و تجهیزات تکفیری ها منهدم شد و استحکامات و قرارگاه های داعش منهدم شد.

انهدام خودرو تروریستها در درعا البلد
در جنوب گمرگ قدیم در درعا البلد ارتش سوریه یک خودرو وابسته به تروریستها را منهدم کرد. ارتش سوریه همچنین با تروریستهایی که به یک مرکز نظامی ارتش در منشیه در درعا البلد یورش برده بودند درگیر شد و تلفات سنگینی به آنها وارد کرد.

اهداف داعش در شرق تدمر هدف قرار گرفت
منابع نظامی سوری اعلام کردند: جنگنده های ارتش سوریه مواضع تروریستهای داعش را در اطراف منطقه انبارهای غله در شرق تدمر در حومه حمص بمباران کردند که بر اثر آن مرکز فرماندهی داعش منهدم شد.

هلاکت شماری از تکفیری ها در جنوب شرق دیر الزور
در دیر الزور به گفته منابع نظامی، ارتش سوریه موفق به انهدام یک خودرو متعلق به داعش شد. در این عملیات شماری از داعشی ها کشته و زخمی شدند. در حمله به مراکز داعش در مریعیه و جفره در کرانه جنوبی رود فرات در جنوب شرق شهر دیرزور نیز شماری از داعشی ها به هلاکت رسیدند و برخی دیگر زخمی شدند.

در اطراف کوه ثرده نیز جنگنده های سوری مواضع تکفیری ها را هدف قرار دادند.

خودرو تروریستهای جبهه النصره هدف قرار گرفت
یک منبع نظامی سوری اعلام کرد: ارتش سوریه و گروههای دفاع مردمی در شهر بعث در استان قنیطره، در عملیاتی موفق یک خودرو متعلق به تروریستهای جبهه النصره را منهدم کردند. این خودرو حامل مقادیر زیادی مواد منفجره بود.

دفع یورش تروریستهای داعش در شمال شرق سویدا
ارتش سوریه مانع از یورش تروریستهای داعش از غرب تل بنات به سوی شمال میدان بثینه در حومه شمال شرقی سویدا شد. در این عملیات یورش تکفیری ها دفع شد و علاوه بر انهدام خودروها و ادوات نظامی آنها، تعدادی زیادی از داعشی ها نیز به هلاکت رسیدند و برخی دیگر زخمی شدند.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار