زاهدان

کلانشهر زاهدان همچنان محتاج آب

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری سیستان و بلوچستان گفت: هم اینک کلانشهر زاهدان در هر شبانه روز با کمبود 30 هزار متر مکعب آب رو به رو است.

کلانشهر زاهدان همچنان محتاج آب

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،اززاهدان،؛محسن میرادی افزود: هم اینک در زاهدان 106 هزار مشترک آب شیرین و 14 هزار مشترک آب شور وجود دارد و میزان آب ورودی به شهر در هر شبانه روز 90 هزار متر مکعب است.

وی ادامه داد: متاسفانه این میزان آب ورودی با تعداد مشترکان همخوانی ندارد و پیوستن 7 هزار مشترک جدید در سالجاری نیز باعث شد در ایام و ساعات اوج مصرف، تامین آب مردم با مشکل مواجه شود.

وی با اشاره به اجرای خط دوم انتقال آب از سیستان به زاهدان گفت: مشکلات آب شهری زاهدان با بهره برداری از این طرح برطرف خواهد شد اما در تلاشیم در مرداد سالجاری 4 هزار متر مکعب به ظرفیت آب ورودی این کلانشهر بیفزاییم که می تواند در کاهش مشکلات نقش موثری داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: شست و شوی حیاط و خودرو با آب آشامیدنی لوله کشی در این ایام بحرانی توجیه پذیر نیست و از شهروندان درخواست داریم با صرفه جویی در مصرف آب امکان بهره بردن سایر همشهریان از این منبع را فراهم کنند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار