اصفهان؛

مجهز شدن ايست و بازرسي هاي پليس اصفهان به سيستم هاي هوشمند

فرمانده انتظامي استان اصفهان از مكانيزه شدن گلوگاه های ايست و بازرسي اين فرماندهي براي مقابله با هرگونه ورود مواد مخدر و كالاي قاچاق به استان در دستور كار ويژه قرار گرفته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سردار عبدالرضا آقاخاني گفت: پيشگيري و مقابله با سرقت، كشف سريع سرقت ها و دست يابي مال باختگان به اموال مسروقه، كاهش تصادفات در درون و برون شهر و رسيدن به شاخص 10 درصدي كاهش تصادفات فوتي و ارتقاي توان آموزشي و مهارتي كاركنان پليس را به عنوان ماموريت هاي وي‍‍ژه اين فرماندهي در سال 95 عنوان كرد.

وي افزود: تجهيز، تكميل و تقويت گلوگاه هاي ايست و بازرسي پليس استان، هوشمند سازي، استفاده از سيستم هاي مكانيزه و تقويت پشتيباني رده هاي انتظامي و نيروي انساني در دستور كار قرار گرفت تا ورود هرگونه كالاي قاچاق و محموله هاي مواد مخدر به استان براي قاچاقچيان سخت تر شود.

فرمانده انتظامي استان در پایان ادامه داد: پليس اصفهان به دنبال هوشمند شدن و استفاده از سيستم هاي مكانيزه و پايش تصويري براي انجام ماموريت هاي خود است و در آينده اي نزديك 60 تا 70 درصد ماموريت هاي پليس استان از طريق سيستم هاي مكانيزه انجام خواهد شد.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار