راهنمای خرید دستگاه فشارسنج

اگر قصد خرید یک دستگاه فشار سنج مناسب را دارید ادامه مطلب را ازدست ندهید .

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، انتخاب بین فشارسنج دیجیتال، عقربه ای و یا جیوه ای تقریبا دغدغه ای است که اغلب مصرف کنندگان با آن روبرو هستند.اصولا به دقت فشارسنج دیجیتال شک میکنند، از سنگین بودن فشارسنج جیوه ای نالانند و طرز کار با فشارسنج عقربه ای اشخاص را عاصی کرده است.

نکاتی که باید قبل از خرید دستگاه فشارسنج به آن توجه نمایید :


1- میزان حافظه فشار سنج دیجیتال: میزان حافظه نگهداری اطلاعات بسیار مهم است. اکثر موارد بهتر است فشار سنج شما توانایی نگهداری حداقل یک ماه اطلاعات اندازه گیری شده را داشته باشد.

2- ضمانت نامه فشار سنج: در هنگام خرید فشار سنج دیجیتالی به ضمانت نامه آنها نیز توجه کنید و اینکه آیا خدمات پس از فروش دارند یا خیر. کلیه فشارسنج های بانی اسپرت دارای ضمانت نامه های معتبر و گارانتی شرکتی و خدمات پس از فروش می باشند.

3- فشارسنج دیجیتال مچی یا بازویی ؟ استفاده از فشارسنج مچی راحت تر از فشارسنج بازویی است ولی توجه داشته باشید که فشار اندازه گیری شده از روی بازو دقیق تر از مچ است.

4- آیا فشارسنج دیجیتالی دقت لازم را ندارد ؟! باید گفت این ادعا که گاهی توسط متخصصین حوزه پزشکی هم گفته می شود، کاملا رد شده است. فشارسنجهایی که توسط شرکتهای معروف تولید میشوند اغلب دارای تاییدیه از سازمانهای معتبر پزشکی جهان هستند و دقت آنها تضمین شده است. در برخی از انواع این فشارسنجهایی امکاناتی از جمله تشخیص آریتم قلبی (نامنظمی عملکرد قلب) و میزان ضربان قلب نیز وجود دارد که در دیگر فشارسنج ها این امکانات وجود ندارد.

5- میزان باطری فشار سنج دیجیتال:  میزان موجود بودن باطری و دوام آن نیز بسیار مهم است و اینکه آیا باطری های این دستگاه را پس از اتمام دوره عمرشان می توان تهیه کرد یا خیر. نداشتن باطری باعث می شود که هنگام استفاده فشارسنج را به برق وصل نمایید.

6- کاف دستگاه فشار سنج:  به اندازه کاف فشار سنج توجه داشته باشد. اندازه کاف نادرست باعث نشان دادن فشار نادرست توسط دستگاه می شود. اینکه فشار سنج مچی است یا بازویی، در انتخاب اندازه کاف تاثیر دارد. بعضی از کاف های فشار سنج برای استفاده هر نوع اندازه بازو یا مچ دستی طراحی می شوند. قبل از خرید اندازه بازو یا مچ خود را اندازه گیری نمایید تا در در خرید بتوانید اندازه مناسب را انتخاب نمایید.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Sweden
EHSAN
۱۹:۴۷ ۱۱ مهر ۱۳۹۷
من یک عدد دستگاه فشارسنج بازویی برجیس 10 کاناله 250 هرتز از PILTANDHOP خریدم خیلی راضیم
United States of America
ناشناس
۱۲:۳۱ ۲۱ خرداد ۱۳۹۷
قلب ما وظیفه ی ارسال خون به دیگر اندام های بدن را دارد و مانند یک پمپ، خون را با فشار ثابت درون شریان ها میفرستد. فشاری که خون به دیواره ی رگ ها وارد میکند فشارخون می گویند که به دو نوع سیستول و دیاستول تقسیم میشود. امروزه فشار خون بالا و هم چنین نوسانات فشار خون از مشکلات رایج میباشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۲ ۰۲ آذر ۱۳۹۶
thancks
آخرین اخبار