اراک؛

رقابت بیش از 860 هزار داوطلب در کنکور امسال

کنکور سال 95 فردا و پس فردا با رقابت 860 هزار و 109 داوطلب در سراسر کشور آغاز می شود که سهم استان مرکزی بیش از 16 هزار داوطلب است.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ، مربع هایی که فردا با پرشدن آن توسط داوطلبان علاوه بر تعیین تکلیف تلاش های دوران مدرسه ، آینده سازی  تحصیلی و شغلی داوطلبان را هم مشخص می کنند.
تعدادی از داوطلبانی که برای مطالعه به کتابخانه ابراهیم دهگان شهر اراک آمده بودند از آمادگی کامل خود برا کنکور فردا خبر دادند و گفتند بیش از 7 ساعت در شبانه روز مطالعه دارند.
کمالوندی مدیرکل کتابخانه های استان مرکزی هم از حضور بیش از 30 هزار مراجعه کننده دانش آموز در ایام نزدیک به کنکور در کتابخانه های استان مرکزی خبر داد.
جعفری نماینده سازمان سنجش در استان مرکزی گفت: در آزمون سراسری امسال در استان مرکزی 16 هزار و 533 نفر داوطلب شرکت کرده اند که از این تعداد 10 هزار و 99 نفر داوطلب زن و 6 هزار و 434 نفر داوطلب مرد هستند.
محمودی معاون هماهنگ کننده آزمون سراسری استان مرکزی هم گفت: داوطلبان باید مکان برگزاری آزمون که برروی کارت هایشان قید شده را بررسی و محل را شناسایی کنند و زمان شروع آزمون و زمان حضور در محل را مطالعه کنند.
جعفری افزود: داوطلبان علاوه بر همراه داشتن مداد نرم سیاه و پاک کن ، کارت ملی و یا شناسنامه عکس دار باید کارت ورود به جلسه را نیز همراه داشته باشند و بدانند که همراه داشتن تلفن همراه حتی به صورت خاموش تقلب محسوب می شود.
چند نکته مهم که داوطلبان باید در شب کنکور رعایت کنند این است که غذای مقوی و کم حجم استفاده کنند، استراحت کافی داشته باشند ، زود بخوابند و به خدا توکل کنند.
در کنکور سراسری امسال 860 هزار و 109 داوطلب در سراسر کشور با هم به رقابت  می کنند.
انتهای پیام / ف
برچسب ها: اراک ، داوطلبان ، تحصیلی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.