شیراز؛

امضای تفاهم نامه همکاری دانشگاه علوم پزشکی و اداره آموزش و پرورش فسا

تفاهم نامه همکاری دو جانبه ای دانشگاه علوم پزشکی و اداره آموزش و پرورش فسا به امضا رسید.

امضای تفاهم نامه همکاری دانشگاه علوم پزشکی و اداره آموزش و پرورش فسا
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ مدیر آموزش و پرورش فسا گفت: هدف از اجرای این تفاهم نامه همکاری علمی آموزشی و پژوهشی در خصوص نانو تکنولوژی و استفاده ازفناوری نانو در علم پزشکی در جهت ارائه خدمات بهتر پزشکی و درمانی و نحوه تولید فراورده های دارویی است.
مسلم امینی نژاد افزود: پژوهشکده معلم پورفسور حسابی فسا با داشتن بیش از 2 هزار نفر دانش آموز در برنامه های پژوهشی نانو در حال فعالیت هستند که در سطح کشور جز 5 شهر برتر کشور در زمینه فعالیت های نانو تکنولوژی می باشند و رتبه سوم کشوری را نیز کسب کرده است.
امینی نژاد ادامه داد: در سال گذشته نیز در مسابقات کشوری که در شهر نور مازندران در قسمت توانمندسازی نانو برگزار شد دانش آموزان این اداره مقام سوم کشور را نیز کسب نمودند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی فسا نیز با بیان این که دانشگاه علوم پزشکی فسا یکی از دانشگاههای پیشرو در زمینه علوم و فنون نوین در بین دانشگاههای کلان منطقه 5 کشور قرار دارد افزود: این تفاهم نامه در سه موضوع آموزشی، پژوهشی و فرهنگی به مدت 5 سال اجرایی خواهد شد و هر سال عملکرد این تفاهم نامه مورد بررسی جدی قرار می گیرد.
وی در پایان گفت: از مهرماه سال جاری نیز رشته کارشناسی ارشد رشته نانو زیست فناوری پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی فسا راه اندازی می شود.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار