بختیاری زاده: داوودی دروازه بان اصلی مان است

مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: دروازه بان اصلی مان در لیگ شانزدهم گودرز داوودی است و رافائل نیز می تواند کمک بسیاری به ما کند.

بختیاری زاده: داوودی دروازه بان اصلی مان استفرشاد بختیاری زاده در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فو‌تسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، درباره وضیعت استقلال خوزستان در لیگ شانزدهم بیان کرد: خدا را شکر تیم خوبی داریم و آماده هستیم تا در لیگ شانزدهم بازهم شگفتی ساز شویم. بازیکنان و کادرفنی آماده هستند و تمام تلاش شان را می کنند تا بازهم دل مردم خوزستان را شاد کنند.

وی افزود: دروازه بان های خوبی داریم.گودرز داوودی از آمادگی بالایی برخورد دار است و به طور قطع دروازه بان اصلی مان برای لیگ شانزدهم است هر چند که یک گلر برزیلی به نام رافائل امروز صبح وارد ایران شده و باید در تست های فنی نیز امادگی وی را ارزیابی کرد.

بختیاری زاده درباره کارنامه رافائل اظهار کرد: بازیکن خوبی است و می تواند در ایران عملکرد خوبش را ارتقا دهد ، پیش از آمدن خسوس به خوزستان ، کارشناسان وی را دروازه بان ضعیفی قلمداد می کردند اما با عملکرد خوبش بهترین دروازه بان ایران شد ، رافائل نیز از این قاعده مستثنی نیست و به نظرم پس از پایان لیگ شانزدهم بهترین دروازه بان ایران می شود.

مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در پایان گفت: امیدوارم بتوانیم با همدلی و تلاش بار دیگر قهرمانی در لیگ برتر را کسب کنیم و طلسم 2 بار قهرمانی پیاپی در لیگ را قطع کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار