یاسوج؛

برگزاری اجلاسیه ملی شهدا مهمترین برنامه استان در سال 95

معاون سیاسی و امنیتی استاندار استان گفت: برگزاری باشکوه کنگره سرداران و شهدای کهگیلویه و بویراحمد مهمترین برنامه این استان در سال جاری خواهد بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛فتاح محمدی  در جلسه شورای اداری شهرستان کهگیلویه با اشاره به همکاری همه نهادها برای برگزاری باشکوه کنگره سرداران و شهدای استان افزود: این اجلاسیه در پنج روز از 11 مهر آغاز خواهد شد.

وی اظهارکرد: برگزاری اجلاسیه ملی شهدا پیامدهای مختلفی در سطح ملی و استانی برای استان ، مسئولان ومردم بخصوص قشر جوان خواهد داشت.

محمدی فرهنگ ایثار و شهادت را یک فرهنگ راهبری دانست و تصریح کرد: ترویج و ارتقاء این فرهنگ اصیل یک وظیفه همگانی است.

وی بیان کرد: ائمه جمعه نقش مهمی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در خطبه های نماز جمعه دارند.

محمدی با اشاره به سفر یک روزه هیات دولت به استان گفت: زمان دقیق این سفر از سوی هیات دولت مشخص خواهد شد.

وی نقش مهم رسانه در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تنویر افکارعمومی را بسیار مهم ذکر کرد و افزود: باید از ظرفیت مهم رسانه برای برگزاری این اجلاسیه به نحو احسن استفاده کرد.

فرماندار شهرستان کهگیلویه نیز برگزاری کنگره ملی سرداران شهید را یک فرصت مناسب برای معرفی ظرفیت های استان دانست و گفت: 21 کمیته در سطح استان و هفت کمیته در هر شهرستان این کنگره را برگزار می کنند.

علی پوزش افزود: شهرستانها و بخصوص شهرستان کهگیلویه از این فرصت مناسب برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و آذین بندی فضا والمان شهری استفاده خواهد کرد.

وی بر همکاری همه دستگاهها در برگزاری این اجلاسیه تاکید کرد.

کنگره پنج روزه سرداران و یک هزار و843 شهید والامقام کهگیلویه و بویراحمد مهر 95 در یاسوج برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.