لرستان؛

انتخاب لرستان به عنوان پایلوت تخصیص اعتبارات مناطق روستایی

قائم مقام توانمند سازی و مشارکتهای مردمی سازمان بهزیستی از انتخاب لرستان به عنوان پایلوت تخصیص اعتبارات مناطق روستایی در کشور خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛ سید قاسم عبداله زاده در دیدار با کارکنان روابط عمومی اداره کل بهزیستی لرستان در خرم آباد افزود:لرستان، آذزبایجان غربی و کرمان به عنوان پایلوت تخصیص اعتبارات ویژه در مناطق روستایی تعیین شده اند که با این اقدام توجه بیشتری به توانمندسازی این مناطق ایجاد شده و صندوق حمایت از فرصت های شغلی با سرمایه اولیه 500 میلیارد ریالی در حال شکل گیری است و امسال نیز 43 هزار فرصت شغلی در بهزیستی کشور را ایجاد خواهد شد.
اسدله حیدری اضافه کرد: عمده ترین مسائل و مشکلات استان نامطلوب بودن سرانه اشتغال و مسکن مددجویان واجرا نشدن قانون سه درصد استخدام معلولین، پایین بودن میزان مستمری مددجویان، عدم تبدیل وضعیت کارکنان قراردادی و پایین بودن اعتبارات این اداره کل در لرستان است.
وی غیرت و تعصب مردم لرستان را یکی از موانع بروز آسیب های اجتماعی برشمرد بیان کرد: با این وضعیت بیکاری، فقر و حاشیه نشینی که در استان وجود داشته از کمترین آسیب های اجتماعی قرار دارد.
انتهای پیام /ا
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.