ارومیه؛

ایجاد528 مورد بازرسی از واحدهای صنفی و غیرصنفی شهرستان سلماس

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت سلماس گفت: خرداد امسال، 528 مورد بازرسی از واحدهای صنفی و غیرصنفی شهرستان سلماس انجام شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، جعفر مهدی‌زاده با اشاره به آمار و عملکرد ماه گذشته این اداره اظهار داشت: در خرداد امسال دو فقره جواز تاسیس با اشتغال 27 نفر در شهرستان سلماس صادر و پنج فقره تمدید شد.

وی با اشاره به اقدامات بازرگانی داخلی – خارجی و امور اصناف اداره صنعت، معدن و تجارت سلماس گفت: در این رابطه علاوه بر برگزاری جلسه کمیسیون، قیمت گذاری کالا و خدمات و نیز تکمیل فرم تعهد، تمدید یا کارت بازرگانی، صدور پروانه کسب به تعداد 41 مورد، تمدید پروانه کسب به تعداد 9 و ابطال پروانه کسب به تعداد 10 مورد انجام و بررسی درخواست سوخت نانوایان به تعداد 30 و بازرسی مشترک از قالیبافان به تعداد 25 مورد انجام شد.

مهدی زاده، مجموع بازرسیهای انجام شده از کلیه واحدهای صنفی و غیر صنفی را 528 واحد عنوان کرد و افزود: در این باره نیز تعداد 44 فقره پرونده تشکیل و 49 مورد تخلف به ارزش 15 میلیون و 554 هزار و 550 ریال کشف شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت سلماس با اشاره به آمار و عملکرد بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت در حوزه آرد و نان تصریح کرد: در خرداد امسال از 204 واحد شهرستان سلماس بازرسی و 20 فقره پرونده به ارزش ریالی هفت میلیون و 838 هزار و 550 ریال تشکیل شد.

مهدی زاده با اشاره به عملکرد بخش مبارزه با قاچاق شهرستان سلماس اظهار داشت: در ماه گذشته 64 مورد بازرسی در این زمینه انجام و 23 پرونده به ارزش یک میلیارد و 400 میلیون و 270 هزار ریال تشکیل شد.

انتهای پیام/ب

برچسب ها: بازرسی ، صنفی ، ارومیه ، سلماس ، تجارت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.