اردبیل؛

خانه والیبال اردبیل از مجهزترین خانه های والیبال در کشور است

رئیس هیئت والیبال استان اردبیل گفت: در حال حاضر خانه والیبال اردبیل، یکی از مجهزترین خانه‌های والیبال در کشور است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ نادر فلاحی در نشست روسای هیئت‌های ورزشی استان اردبیل با معاون ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در اردبیل اظهار داشت: متأسفانه نبود بنگاه‌های اقتصادی قوی در استان اردبیل فعالیت‌ هیئت‌های ورزشی استان اردبیل را در حوزه‌های قهرمانی و همگانی با مشکل مواجه کرده و بسیاری از اقدامات ورزشی هیئت‌ها در استان ناقص مانده که باید وزارت ورزش و جوانان بین استان‌های محروم و استان‌های توسعه یافته دارای بنگاه‌های اقتصادی قوی در امر اعتبارات ورزشی تفاوت قائل شود.

وی گفت: در حال حاضر خانه والیبال اردبیل، یکی از مجهزترین خانه‌های والیبال در کشور بوده که مجهز به دستگاه سرویس زن اتوماتیک، سالن بدنسازی و خوابگاه است.

رئیس هیئت والیبال استان اردبیل بحث استعدادیابی و انجام اقدامات در سنین پایه به دلیل مشکلات مالی با کم و کاستی‌هایی مواجه بوده که از وزارت ورزش و جوانان انتظار داریم در معرفی اسپانسرهای موفق و قوی به هیئت‌های ورزشی استان‌ها توجه داشته باشند.

فلاحی تصریح کرد: با توجه به اقدامات ارزنده هیئت والیبال استان و عملکرد مناسب اداره کل ورزش و جوانان در تعویض کفپوش سالن رضا زاده اردبیل، با نظر مثبت فدراسیون والیبال مسابقات والیبال امید‌های آسیا با حضور 16 تیم سال آینده به عنوان نخستین رویداد ورزشی بین‌المللی در اردبیل برگزار می‌شود.

وی در ادامه بیان کرد: هیئت والیبال استان اردبیل در بحث فعالیت‌های فرهنگی در بین هیئت‌های والیبال استانی رتبه اول را کسب کرده است که امیدواریم مسئولان و بخش خصوصی برای حضور تیم والیبال از استان اردبیل در مسابقات لیگ دسته یک همت کنند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.